Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Username' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

 

Virker som min taktikk med å la være å spille et par dager, for å se om problemet løste seg selv ikke hjalp.

Hadde samme feil, men fikset det selv.

Kjørte en Repair Game i Origin

Så manuell oppdatering av PB

Deretter en reboot

Endret av hightow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme feil, men fikset det selv.

Kjørte en Repair Game i Origin

Så manuell oppdatering av PB

Deretter en reboot

Frister mere å bare vente på update. Repair av BF3 innebærer å laste ned 16gb, noe som funker dårlig når det er flere som bruker nettet og man ikke kan limite hastigheten.

Lenke til kommentar

Problemet er at når jeg trykker inn shift så får jeg ikke den "hold pusten" hver gang. jeg gjør det dog hver gang jeg skal løpe f.x

 

 

siktet kan være zoomet inn og jeg kan la det gå 3 sek, og jeg må trykke på shift 2/3 ganger før jeg får noe respons. Det kan og funke på første forsøk...

 

Det er ikke tastaturet som er fucka, (u)heldigvis..

Lenke til kommentar

Problemet er at når jeg trykker inn shift så får jeg ikke den "hold pusten" hver gang. jeg gjør det dog hver gang jeg skal løpe f.x

 

 

siktet kan være zoomet inn og jeg kan la det gå 3 sek, og jeg må trykke på shift 2/3 ganger før jeg får noe respons. Det kan og funke på første forsøk...

 

Det er ikke tastaturet som er fucka, (u)heldigvis..

 

Jeg sniper omtrent aldri, så jeg har ikke merket noe til det du beskriver.

 

Jeg hater virkelig MK3A1 så sykt på gungame. Gjør at jeg stopper opp hver eneste gang! GRRRR.

 

MK3A1 er ok. Det som virkelig gjør at man stopper opp er granatkasteren.

Endret av Rydin
Lenke til kommentar

Hadde samme feil, men fikset det selv.

Kjørte en Repair Game i Origin

Så manuell oppdatering av PB

Deretter en reboot

Frister mere å bare vente på update. Repair av BF3 innebærer å laste ned 16gb, noe som funker dårlig når det er flere som bruker nettet og man ikke kan limite hastigheten.

 

Den laster ikke ned hele spillet på nytt, selv om indikatoren kan tyde på det. Isåfall har jeg et forbasket raskt nett :)

Lenke til kommentar

Dafuq. Har ikke spillt på et par mnd ca. før jeg fyrte opp origin i dag tidlig etter å ha kjøpt premium. Origin begynte automatisk å laste ned 2.5 GB ca., men nå som jeg prøvde å starte et CQ game fikk jeg beskjed om å laste ned CQ på 2.8 GB??? Har det kommet en helt insane stor patch til "vanilla" i mellomtiden?

 

Æsj, jeg hadde samme "problemet" igår. Bare enda en ting som Origin ikke har klart å gjøre ordentlig.

Lenke til kommentar

Sikkert et dumt spørsmål siden jeg ikke har fulgt med på BF3 det siste halve året: Er premium kun tilgjengelig via Origin?

 

Du kan nå kjøpe premiun via komplett til 349

 

http://www.komplett....aspx?sku=755107

Rimelig tåpelig at lanseringsdato er 21.Juni når de reklamerer med "2 weeks early access.." På det tidspunktet er det jo bare noen få dager igjen av "early access" til CQ.

Lenke til kommentar

Hadde samme feil, men fikset det selv.

Kjørte en Repair Game i Origin

Så manuell oppdatering av PB

Deretter en reboot

Frister mere å bare vente på update. Repair av BF3 innebærer å laste ned 16gb, noe som funker dårlig når det er flere som bruker nettet og man ikke kan limite hastigheten.

 

Den laster ikke ned hele spillet på nytt, selv om indikatoren kan tyde på det. Isåfall har jeg et forbasket raskt nett :)

 

Når du skal reparere BF3 via Origin blir det "lastet ned" filer som allerede er på PCen din. Den vil med andre ord kun sjekke om det er noen filer som mangler og/eller om det er noen oppdateringer - om dette må lastes ned går det ikke like fort :p

Er det vært det å kjøpe CQ/premium? blåser det liv i bf igjen?

 

Premium er ikke så veldig dyrt om du kjøper via VPN/prozy/you name it.., men synes selv det er verdt å kjøpe. Du får alle tilleggspakkene samtidiig som du får de litt før andre uten premium.

 

CQ falt i smak hos meg. Overraskende store maps gir fortsatt veldig mye action gjennom Domination og Gun Master. Mye action, mye løping og mye moro om du kjøper CQ :)

Lenke til kommentar

Problemet er at når jeg trykker inn shift så får jeg ikke den "hold pusten" hver gang. jeg gjør det dog hver gang jeg skal løpe f.x

 

 

siktet kan være zoomet inn og jeg kan la det gå 3 sek, og jeg må trykke på shift 2/3 ganger før jeg får noe respons. Det kan og funke på første forsøk...

 

Det er ikke tastaturet som er fucka, (u)heldigvis..

 

Høres allikevel mest ut som om feilen ligger i tastaturet ditt. Har du mulighet til å få lånt et annet og testet med det?

Jeg opplever noen ganger at PC'n min ikke tillater at jeg trykker på x-antall knapper samtidig, slik at ADS(RMB)+Hold Breath(Shift)+Fire(LMB) ikke aktiverer siste. Så får ikke skutt. Sykt irriterende som sniper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...