Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg har nå spilt BF3 i 213 timer og noen minutter uten å teste ut HC mer enn to-tre ganger etter å ha gått inn på feil server. Kan noen fortelle meg om det er store forskjeller mellom HC og normal? Jeg vet selvsagt om de rent tekniske forskjellene, men jeg lurer på f. eks. om det er mer/mindre camping, om det er balansert, om taktikk faktisk funker osv osv.

 

Spiller bare HC da det passer bedre min spillestil. Er gjerne litt mer forsiktig og du må se bedre etter for å spotte fienden. Liker også at det er mer realistisk med tanke på hvor mye soldater, tanks og jet/helikopter tåler.

 

Synes det blir for dumt at du skal "tømme" magasinet for å drepe noen i Normal.

 

Vil si det er like mye camping i HC som Normal selv om sniperne har bedre forhold i HC siden de slipper den idiotiske røde prikken over seg om de blir spottet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå spilt BF3 i 213 timer og noen minutter uten å teste ut HC mer enn to-tre ganger etter å ha gått inn på feil server. Kan noen fortelle meg om det er store forskjeller mellom HC og normal? Jeg vet selvsagt om de rent tekniske forskjellene, men jeg lurer på f. eks. om det er mer/mindre camping, om det er balansert, om taktikk faktisk funker osv osv.

 

Spiller bare HC da det passer bedre min spillestil. Er gjerne litt mer forsiktig og du må se bedre etter for å spotte fienden. Liker også at det er mer realistisk med tanke på hvor mye soldater, tanks og jet/helikopter tåler.

 

Synes det blir for dumt at du skal "tømme" magasinet for å drepe noen i Normal.

 

Vil si det er like mye camping i HC som Normal selv om sniperne har bedre forhold i HC siden de slipper den idiotiske røde prikken over seg om de blir spottet.

 

Skru av HUD om du vikelig vil splle realistisk :) ( Det blir kanskje fo realistisk? )

 

Lenke til kommentar

Skru av HUD om du vikelig vil splle realistisk :) ( Det blir kanskje fo realistisk? )

 

Prøvde det engang, men ble til tider svært vanskelig å skille fienden fra lagkamerater, ikke minst så må man se på flaget for å se om vi eller fienden eier det harhar.gif

Siden chat og alt annet også var av så viste jeg ikke om jeg drepte de på laget mitt så jeg ga fort opp det prosjektet.

 

Det som hadde vært utrolig stilig; HC - game hvor alle har HUD av, kanskje platoon vs platoon, enda et hakk mer realistisk :)

Lenke til kommentar
Spiller bare HC da det passer bedre min spillestil. Er gjerne litt mer forsiktig og du må se bedre etter for å spotte fienden. Liker også at det er mer realistisk med tanke på hvor mye soldater, tanks og jet/helikopter tåler.

 

Synes det blir for dumt at du skal "tømme" magasinet for å drepe noen i Normal.

 

Vil si det er like mye camping i HC som Normal selv om sniperne har bedre forhold i HC siden de slipper den idiotiske røde prikken over seg om de blir spottet.

 

Har du tips til noen gode HC-servere?

 

Spilte to runder HC nå (og kom på 1. plass runde nummer to), og jeg likte det veldig godt. Nå hadde denne serveren et kanskje ganske spesielt oppsett, siden den auto-kicket alle som brukte RPG/SMAW, sniper-rifler(!), Claymore, C4 og M320, pluss at det var regler mot MAV-glitching og overdreven camping, samt forbudt å bruke kjøretøy (merkelig nok er ikke kjøretøy slått av). Det hele virket ganske taktisk, og jeg følte at røykgranater nå faktisk fikk en hensikt siden kuler faktisk gjør skade.

 

Det BF3 virkelig hadde hatt godt av, ville vært om alle klasser hadde hatt mulighet til å bytte ut håndgranat med røykgranat (som kastes for hånd), mens Assault fortsatt hadde muligheten til 40mm røykgranatkaster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Den første med CQB er litt "meh", men nr 2 med tankser, det gleder jeg meg til! :new_woot:

 

where? :o

Skal si du følger med, blar du et par sider tilbake i tråden så ser du at det er linket til informasjon om de 3 neste expansion packene som kommer i løpet av året.

Lenke til kommentar

Den første med CQB er litt "meh", men nr 2 med tankser, det gleder jeg meg til! :new_woot:

 

where? :o

Skal si du følger med, blar du et par sider tilbake i tråden så ser du at det er linket til informasjon om de 3 neste expansion packene som kommer i løpet av året.

 

Jeg som ikke fulgte med, trodde det var en film av den andre dlcen :tease:

Lenke til kommentar

Har du tips til noen gode HC-servere?

 

 

Har ingen spesielle tips til gode HC servere.. Antall spillere varierer veldig fra å være fulle til å ha 0 spillere så jeg har sluttet å legge servere i favoritter.

 

Jeg spiller en del med tanks på HC-servere.. Thermal Optics + Shell + Armor er en veldig dødelig kombinasjon, spesielt med en god gunner som sikter motsatt vei av det du sikter på og passer på alle fiender som dukker opp fra busker og fjellhyller med RPG.

Endret av laurell
Lenke til kommentar

Krise. Har vært borte i ca en uke nå. Starta PS3'en og da var alt av BF reseta! Hva faen er det som skjer, alt av våpen, ranking, spilletid og alt er borte?

 

Var nede hos en kompis for et par timer siden som har vært med meg hele denne uka og det skjedde ikke med han?

Hva heter profilen din?

 

Du har ikke tilfeldigvis "boostet" deg selv på noen måter? Slik at du får poeng raskere osv? Isåfall blir du resatt om du blir oppdaget.

 

Ellers så kan det bare være en liten glitch som blir fikses innen kort tid.

Lenke til kommentar

Fyfaen! Jeg har brukt samme passordet på ALLE tjenester jeg har registrert meg på i 3 år! :cry:

 

Faen, du er jo verre enn modern!

http://www.1password.com

easy, fast, safe.

 

har brukt keypass i mange år. å få ting automatisk plottet inn på nettsider, vil jeg ikke anbefale. riski.

 

Da bruker du programmet feil. Du skal bruke programmet til å GENERE..:RE...RE??? passord. Slik trenger du aldri å huske dem, de kan være 140000 chars lange om de tillater det, og du trenger bare å huske ett: passordet som låser opp 1Password.

Og det blir ikke automatisk plottet inn, du må trykke en tastekombinasjon for å logge inn.

 

 

Oftropic

 

først må du lese og så skrive. jeg har bare brukt keypass fordi jeg trenger bare den og er fornøyd med den. selvfølgelig bruker programmet til å generere passord, men og som en database med et master passord. dette var bare trangt altså.

Lenke til kommentar

Tilbud på Battlefield 2 og Battlefield 2142 i Origin. 40 kroner per spill for de som vil ha en digital utgave av det beste Battlefield-spillet - altså BF2 :thumbup:

Bare å ta kontakt med Origin å spørre om å få din fysiske kopi lagt til i Origin. Gjorde det selv med Bf2 og 2142.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...