Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Detaljer om patchen som kommer snart

 

 

DICE has confirmed will make their way into the new patch, which should be released in early February. The list of confirmed additions: Commo Rose 2.0: a complete overhaul of the “Q”-button communications interface, with new commands, voice overs, and more.

Weapon specific accessory tweaks: accessories such as silencers, foregrips etc. will now be tweaked on a per weapon basis and not globally. All accessories are expected to be tweaked in this patch. For more, see a full list of accessory tweaks.

A fix for MAV riding will be applied

Random “Bad Luck” deaths will be fixed across all platforms.

PlayStation 3 users will see a VOIP fix

Drivers will now get 50 points for “vehicle assist kills”. Pilot assist points will be increased as well.

Sniper rifles will get increased accuracy after aiming-down with Red Dot or Holo sights.

 

And a few unconfirmed patch notes, but issues/features that DICE are looking into:

The USAS-12 with Frag rounds will be balanced (unconfirmed: DICE has said they are looking into it).

The resupply speed on the M320 grenade launcher might get increased, according to DICE.

Horn sounds will be added to Humvees and other transport vehicles.

Fall damage is being looked into as well.

Min lenke

 

Dere som er oppdatert på dette, er det noen sjanse for at de flytter hitdetection til server-side ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som sliter med at BF3 hopper plutselig ut i windowed mode når jeg spiller? Må liksom trykke på vinduet for at jeg skal komme meg tilbake til fullskjerm og ha lyd.

 

Problemet har ikke blitt stort bedre. Klarte å spille i noen timer i går, men når jeg startet idag, hopper spillet ut i windows og jeg må klikke på iconet for å komme tilbake i spillet, jeg faller ikke ut av spillet eller noen ting, bare at det legger seg ned. Testet for å se om jeg kom borti noen knapper ved å ikke røre meg i det hele tatt, det samme skjer også da.

 

Men jeg merker også når jeg skriver, så blir feks browseren min "umarkert" og jeg må klikke på den for å fortsette å skrive, hva kan dette ha seg? Regner med at det er her problemet ligger.

Lenke til kommentar

Ja, det var akkurat det jeg også tenkte, men det er ingenting annet som tar fokuset bort fra det jeg egentlig holder på med. Laste ned Malwarebytes as we speak, og skal se om det er noe som ikke er slik som det skal. Det er heller ingenting som blinker nede på oppgavelinjen, eller et popup vindu som kommer nede i hjørnet.

 

Også skal det jo alltid skje når jeg kommer i skuddveksling slik at jeg dør :p

Lenke til kommentar

Fytti katta jeg digger den ene sniperen i Bf3, nemlig M40A5.

Har 196 kills med den og 143 kills har det blitt headshot. Rimelig bra snitt det.

 

For eks de kampene jeg spilte igår fikk jeg vel 16-3, 14 av de headshots, 28-6 var det 19 headshots. Sniper som i tillegg skaffer recon til de andre burde hjeøpe de bra :)

 

Siste 4 ukene har jeg faktisk bare spilt et onlinespill og det er BF3, er oppi 63 timer. Ikke så værst når jeg har flere andre spill jeg må fokusere på samtidig

Lenke til kommentar

Tips til norske servere som er aktiv? Lei av å spille med egoistiske russere og div annet.

 

Helst noen som er aktiv på nattetid også :)

 

Eternal Conquest er som oftest aktive gjennom natten. Bare liv på mumble-serveren deres på ettermiddags-/kveldstid også. Jeg spiller nesten utelatende på en av de tre.

Lenke til kommentar

Fytti katta jeg digger den ene sniperen i Bf3, nemlig M40A5.

Har 196 kills med den og 143 kills har det blitt headshot. Rimelig bra snitt det.

 

For eks de kampene jeg spilte igår fikk jeg vel 16-3, 14 av de headshots, 28-6 var det 19 headshots. Sniper som i tillegg skaffer recon til de andre burde hjeøpe de bra :)

 

Siste 4 ukene har jeg faktisk bare spilt et onlinespill og det er BF3, er oppi 63 timer. Ikke så værst når jeg har flere andre spill jeg må fokusere på samtidig

Er jo nesten vannskelig og ikke få headshots med sniper..(når du skyter mot hode selvfølgelig) :p motsetning til andre våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...