Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvordan er det med folk som blir tatt i å jukse? Blir den banned fra den ene serveren eller hvordan foregår det der?

 

Det er litt forskjellig. Enkelte servere banner fra kun den ene serveren. Andre servere er med i en "forening" som deler navnet på hackere seg i mellom, slik at listen med hackere bannes fra alle serverne som er med i foreningen. I tillegg har EA sine muligheter til å banne hackere fra spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare ha det sånn at når du blir tatt kan du bare spille på servere uten sikkerhet?

Enkelt og greit. Som i CS, når du ble VAC banned.

Gjør det så enkelt og greit at når du jukser så blir du bannet fra all online spilling og nøkkelen blir ikke lenger godkjent av Origin. Men for at det skal skje må EA ta affære. Det har de gjort før, men da på helt feil grunnlag (kritikk på forumet).

Lenke til kommentar

Jeg dør bare hele tiden, trur alle jukser!

Men så fant jeg ut at Team Deathmatch var mye artigere, der sugde de like mye som meg :)

hehe TDM var artig i starten for meg, men saa begynte jeg aa like conquest og rush mye bedre ;) Bruker bare TDM hvis jeg vil ha raske unlocks paa vaapen

Lenke til kommentar

Såeeh, som sagt, kjøpte dette på Fredag, men har ikke hatt tid til å spille. Først og fremst så håper jeg at jeg kan få litt den gamle CoD 1+UO og CoD2 følelsen her, med en del taktikk, store fine maps, og action.

 

Hva slags gametypes er best for taktikk og alt annet enn Spray'N'Pray?

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Conqeust og rush funker bra for taktikk, men er sjeldent man kommer i en squad som går sammen og skjønner hvordan man skal spille. Lurt å spille med kompisser over skype.

 

Jah, det med squads er jeg klar over. Var sjeldent det i "gamle dager" på de eldre CoD spillene.

Men så lenge jeg selv kan få gjort noe annet enn å løpt rundt, holde inne skyteknappen mens jeg hopper og spretter så er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...