Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha... evig tragisk.. Damvand peak CQ med 64 spillere er jo bare total carnage... Eneste grunnen eg kan tenke meg at det er gøyt å spille de banene i lengden er fordi du fort som f får unlocks som krever bruk av rpg eller m230'en..

 

Fyttirakkern, lignende galskap ska man lete lenge etter.

 

 

Det er jo ikke det verste eksempelet, men at Damavand i praksis er en eneste stor tunnel er synd.

Lenke til kommentar

Problemet er at det er vanskelig for DICE å bevise at noen cheater, med mindre de blir fanget av Punkbuster (noe såvidt jeg forstår ingen blir).

 

Når noen står i uncap base og skyter folk med shotgun på andre siden av kartet, da kan det ikke være vanskelig å bevise vel?

Er ikke sånn det funker. Når cheaterne ikke blir tatt av anticheat (Punkbuster), så finnes det ikke noe bevis for at de faktisk har cheatet. Innocent until proven guilty.

 

 

Lenke til kommentar

Som sagt, det er ikke så vanskelig å ordne seg en amerikansk IP-adresse. Selv gidder jeg ikke, ikke for en dogtag som jeg aldri kommer til å bruke uansett.

jeg fikk de da jeg såg en film på nettet. selv om jeg ikke har amerikans ip og heller ikke brukte noe program, så fikk jeg de uten problem. det var ca da spillet kom ut.

Lenke til kommentar

Som sagt, det er ikke så vanskelig å ordne seg en amerikansk IP-adresse. Selv gidder jeg ikke, ikke for en dogtag som jeg aldri kommer til å bruke uansett.

jeg fikk de da jeg såg en film på nettet. selv om jeg ikke har amerikans ip og heller ikke brukte noe program, så fikk jeg de uten problem. det var ca da spillet kom ut.

 

Jeg fikk dem glatt jeg også uten noe triksing med IP.

 

Sikker på at det ikke var ett tidsbegrenset tilbud som ikke er mulig lengre?

Lenke til kommentar

Detaljer om patchen som kommer snart

 

 

DICE has confirmed will make their way into the new patch, which should be released in early February. The list of confirmed additions: Commo Rose 2.0: a complete overhaul of the “Q”-button communications interface, with new commands, voice overs, and more.

Weapon specific accessory tweaks: accessories such as silencers, foregrips etc. will now be tweaked on a per weapon basis and not globally. All accessories are expected to be tweaked in this patch. For more, see a full list of accessory tweaks.

A fix for MAV riding will be applied

Random “Bad Luck” deaths will be fixed across all platforms.

PlayStation 3 users will see a VOIP fix

Drivers will now get 50 points for “vehicle assist kills”. Pilot assist points will be increased as well.

Sniper rifles will get increased accuracy after aiming-down with Red Dot or Holo sights.

 

And a few unconfirmed patch notes, but issues/features that DICE are looking into:

The USAS-12 with Frag rounds will be balanced (unconfirmed: DICE has said they are looking into it).

The resupply speed on the M320 grenade launcher might get increased, according to DICE.

Horn sounds will be added to Humvees and other transport vehicles.

Fall damage is being looked into as well.

Min lenke

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...