Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Yo. :)

 

Kom over denne tråden for noen dager siden.

 

Er det noen her som spiller på PS3 og har lyst til å hooke up?

Stort sett alle av mine venner valgte å gå MW3. Personelig er jeg mer interessert i å spille på lag med folk. Teamwork er så utrolig mye mer rewarding en å snipe i et hjørne og kalle inn airstrikes hele tiden.

 

mvh Eraze.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yo. :)

 

Kom over denne tråden for noen dager siden.

 

Er det noen her som spiller på PS3 og har lyst til å hooke up?

Stort sett alle av mine venner valgte å gå MW3. Personelig er jeg mer interessert i å spille på lag med folk. Teamwork er så utrolig mye mer rewarding en å snipe i et hjørne og kalle inn airstrikes hele tiden.

 

mvh Eraze.

 

Hei! Bra du valgte BF3! Men siden du spiller på PS3 tror jeg Denne

tråden passer bedre :)

Lenke til kommentar

Merker jeg (desverre) synes det er morsomst å spille seint om kvelden/natten. På dagtid er det for mye MW1-2-3 stemning rundtom -.-

 

Er jo selvfølgelig noen "drittunger" om kvelden også, men har ikke sett så mye "u mad, omg, cheater, wtf, idiot, motherfucker etc. etc. etc." som jeg gjorde tidligere i dag på flere år!

Lenke til kommentar

Rykter er rykter.

 

Jeg syns det er kult med urban-warfare, men vil også ha store baner hvor kjøretøy spiller en stor rolle. Med de byene som setting, så blir nok det litt vanskelig tror jeg.

 

Snow-maps hadde sikkert vært kult. Spesielt om de hadde tatt med noen av faktorene som gjelder i vinteromgivelser. For eksempel at man kan velge å gå på veien som er nesten fri for snø, eller vasse i snø som du har opp til livet men igjen tar lang tid. Snøscooter og beltevogn :thumbup:

 

Å lage en helt vanlig bane, og legge på hvit tekstur , og så kalle det vinterbane, blir litt tamt imo.

Lenke til kommentar

Vel, sutring i chatten pleier å bety lite teamwork og da synes ikke jeg det er noe morsomt :)

 

kjenner følesen...

 

digger og spille rundt klokka 4 på morran natt til lørdag, da pleier alle og være "proffe"

ellers hvis du finner deg en server med seriøse BF spillere- da opplever du grunnen til at jeg spiller.

 

noen fler en meg som iriterer seg over AA som IKKE skyter ned helikopteret? er så grusomt irriterende.

Lenke til kommentar

Tja, kanskje jeg etterhvert lærer meg å plukke ut servere. Husker sist jeg opplevde mer taktisk spilling, det var faktisk på CoD2. Serveren het *clanname* Tactical Custom Maps Server. Der var det alltid admins inne, og der var det strengt krav til taktisk spilling. Håper på å finne noe lignende i BF etterhvert :)

 

 

Som en som akkurat har startet med BF (snart 1 uke, wey me) så vil jeg si at det er de åpne mapsene hor man virkelig føler det er krigføring, med tanks, jeeps, fly og choppere samtidig med mange fotsoldater i forskjellige classes... Vel, det er hva som er bra.

 

Metro & such blir som MW med ekstra mange spillere. Eneste positive er at man nesten "alltid" blir revivet...

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Noe som provoserer meg er at man kan sprenge c4 selv om personen ble drept. Blir man drept, så blir man drept. :p

Jeg synes det er kjempekjekt når jeg spiller support. Det som er irriterende er at det IKKE gjelder for de andre klassene! Hver gang jeg dør med recon så er det samme leksa om og om igjen med soflam og beacon.

 

Og den fuckings beaconen, den må de fikse snart! Trykker om og om igjen for å deploye den og få opp våpenet. Når den endelig settes ut, så skjer det så sent at jeg klikker en gang til, og da plukkes den opp igjen! Slik går jeg helt til noen ser meg og skyter meg ned.

 

Og hvorfor finnes det ikke en eneste server av denne typen:

 

Hardcore - 64 - conquest - all city maps

 

conquest og rush til nøds!

 

Er det kun meg som kunne tenkt meg dette? Merkelig...

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

 

noen fler en meg som iriterer seg over AA som IKKE skyter ned helikopteret? er så grusomt irriterende.

 

Jepp, plutselig ser du en AA kjøre rundt som en tank og skyter bare på infanteri..

 

I might be guilty.

 

Jeg har fortsatt mer enn nok med å lære meg de forskjellige våpnene på fartøyene jeg. Har i allefall funnet ut, etter en baklengs salto ned fra ett skip med ett chopper at jeg ikke skal fly noe! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

noen fler en meg som iriterer seg over AA som IKKE skyter ned helikopteret? er så grusomt irriterende.

 

Jepp, plutselig ser du en AA kjøre rundt som en tank og skyter bare på infanteri..

 

I might be guilty.

 

Jeg har fortsatt mer enn nok med å lære meg de forskjellige våpnene på fartøyene jeg. Har i allefall funnet ut, etter en baklengs salto ned fra ett skip med ett chopper at jeg ikke skal fly noe! :p

Kan anbefale å bruke wasd + piltastene for å lære og fly, litt lettere enn wasd + mus da du får langt mer kontrollerte bevegelser :-)

Lenke til kommentar

Kan anbefale å bruke wasd + piltastene for å lære og fly, litt lettere enn wasd + mus da du får langt mer kontrollerte bevegelser :-)

 

Skal prøve det! :) Men ellers så trives jeg veldig godt som fotsoldat som hopper på ett chopper i ny og ne! :) Møtte en annen fyr her for noen dager siden som var usaklig stabil bak spakene, så det funket fint :)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...