Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Æsj, tenkte jeg skulle spille litt mer TDM for å få medaljen, men nesten alle serverne synes visst det er lurt å ha 400/500/1000 tickets. Tar jo evigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ganske sykt og ha nesten 60K kills med M320.. Han må ha et veldig ensformig liv. :p

Uff ja, tenk å sitte på huk i bunnen av ei rulletrapp og trykke på museknappen i 500 timer -_-

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk gidder. :p Jeg hadde en metro periode jeg også, hvor jeg spillte kun metro samt. usas12, men fy fankern så lei jeg er av det mappet nå. :p Spiller kun jet maps nå. Mangler 10K til service star 10 på jet. ^^

 

Idag får jeg også Corsair M60 musa. Er veldig spent på denne "sniper knappen" :)

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Hva slags oppsett vil dere anbefale for en nybegynner på xbox?

 

Spilte mye med assault i begynnelsen, for da kunne jeg skaffe en del poeng ved healing, men så likte jeg ikke våpenet og døde utrolig fort i nærdueller, så i frustrasjon kjørte jeg recon og sniper for å kunne i det minste treffe en og annen, men det gikk også dårlig, så da kjørte jeg engineer for å kombinere den grenade launcheren + rifle som skaffet meg noen mer kills i det minste, mens nå kjører jeg support for det hadde vært morsomt å prøve slik mortar.

 

Hahaha

Lenke til kommentar

Tør kalle meg nybegynner selv (ikke med FPS-spill, men med BF), og etter tre dager har jeg gjort desidert mest hell med Engineer. Våpenene er gode (ikke så gode som Assualt, men), du har rocket launchers så du kan ødelegge kjøretøyer, og mulighet for å reparere, som kan gi deg raske poeng.

 

Edit: Skrev Support istedenfor Engineer.

Endret av TerjeP
Lenke til kommentar

Husker noen nevnte et altenativ til Fraps i denne tråden, men husker verken når eller hvem det var. Har googlet etter noen, men vil høre om dere har noen anbefalinger.

Har prøvd uendelig mange forskjellige varianter av capture-programmer, men har enda ikke funnet som er bedre, enklere og/eller lettere tilgjengelig enn FRAPS til Windows. Har du problemer med FRAPS, er det vel mest sannsynlig maskinvaren din det står på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...