Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvilke våpen bruker det svenske forsvaret? de har visst vært på øvelse med de..

 

Tror ikke det vil være overhengende relevant mtp. hvilke våpen de har i spillet. Grunnen til at DICE blir med forsvaret på øvelse er for å få en bedre forståelse for hvordan operative oppfører seg i felten, hvordan de samarbeider og kommuniserer samt undersøker stridsteknikk. Alt dette er for å skape en mer troverdig single player campaign, samt for å ha et overhengende mål mtp. hvordan de vil spilleren skal oppføre seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok 2x GTX 590 til høsten ja... både JIPPI og hrmf...

 

Dette spillet blir dyrt..

Må bare ha nye grafikkort, en SSD og cpu bare for å kunne nyte dette spillet her på sitt beste og kjappeste!

 

Tror nok ikke du trenger en SSD for å dra dette bra. Skjermkort og prossesor er vel det første du burde satse på.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

ille bra da.kom på at jeg håper noen utvikler Betlefront 3 med Battlefield 3 motoren. Bra at Battlefield 3 kommer i høst. Jeg savner Battlefront litt også.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Blir nok 2x GTX 590 til høsten ja... både JIPPI og hrmf...

 

Dette spillet blir dyrt..

Må bare ha nye grafikkort, en SSD og cpu bare for å kunne nyte dette spillet her på sitt beste og kjappeste!

 

Tror nok ikke du trenger en SSD for å dra dette bra. Skjermkort og prossesor er vel det første du burde satse på.

 

Tjaa.. Spillet starter i det minste kjappere?

Jaja, alt i alt en "dårlig" grunn til å skaffe meg en etterlengtet SSD.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...