Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Metro medic boosting med M320 gir nok best score og k/d ratio.

 

Liksom, bare stå og spamme M320 på random spots og håpe på det beste?

 

Liker på bruke M320 Smoke og prøve å flanke, faile rsomregel, men er så gøy når det går bra.

 

 

Ja riktig, stå der alle slepper fra seg ammo og bare spamme i det samme hjørne, evt bytte plass innimellom hvis det blir dødt. Man må passe på den veggen der alle skyter rakketter. Bør også ha en shotgun i tilfelle det kommer en "suicide mann" som stormer inn med semi-shotgun.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blitt helt hekta på metro rush. Har en fast server som bare kjører det mapet. No rpg/m320/mortar. Så spiller ikke så my B2K nei.

 

Tror ikke det. Men du kan jo søke etter 1 ticket, eller 2000 ;)

 

12g frag, SMAW?

 

 

SMAW kommer under RPG for min del. 12g er lov. Men knapt nok like plagsomt som conquest.

 

Digger å bruke USAS-12 uten frag 12g da på metro rush 32, fungerer egentlig nokså bra :p

Lenke til kommentar

hvordan får dere så høy SPM? Ligger rett under 300 jeg :(

Operation metro rush eller grand bazaar rush.

 

Generelt veldig aggressiv spilling.

 

Hvilke våpen og hvordan gameplay? (attack, defence?), Class?

 

Eller spiller dere på PC eller hva?

Spiller det som trengs, litt for ofte medic men holder meg til recon med shotgun på tunnelene i metro. En vel plassert spawn beacon kan lett vinne runden på metro.

 

Gameplay vis så spiller jeg objectives hele tiden, det varierer mellom attacking og defending. Og ja jeg spiller på PC.

 

Om du absolutt vil ha masse poeng så kan du prøve deg på 64 Player hardcore conquest på operation metro. Spilte en runde for assignments for tuben(m320) og endte opp med 50 kills med den i en runden. :p

Lenke til kommentar

Og? Hva vil du fram til? Bare fordi jeg spiller på CQ Large på Metro, og kan ikke spille på noen andre servere, skal ikke jeg få poste reports? "Omg.. han spiller på conquest large på metro, faen du kan jo være nub for å få 50 kills der.. får lett 50k hver runde der ass.."

 

Disse scorene er like spesielle som trynet ditt (no offence). Poster akkurat hva jeg vil her. Er du sjefen over alle sjefer? Nei.

Endret av Lami
  • Liker 7
Lenke til kommentar

DENNE runden må jeg si meg fornøyd med! 30k :new_woot:

 

Kom fra begynnelsen av lvl 36 til lvl 37 på kun den runden der! :new_woot:

 

 

Denne og denne var også fine runder.

 

MVP i den ene matchen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Fabsteer/stats/364739586/

 

2,3k kills med M320.. neste våpen er M249 med 800~ kills. ermm.gifermm.gifermm.gifermm.gifermm.gifermm.gifermm.gifermm.gif

 

Hvorfor gidder han? Kjenner det jeg blir helt åndssvak av hele greia..nupe2.gif

Lenke til kommentar

Jeg pleier heller ikke å spille Metro, men når jeg ikke har noe annet valg så blir det den banen. Voldsomt gode ut? Ser du hvilken rank jeg er i? Postet dem pga poengene. Får ikke 30k hver runde jeg da.

 

Og hvorfor jeg postet dem? Får ikke jeg lov til å poste reports like mye som alle andre her? Jeg var fornøyd med rundene. Hvis du ikke liker dem, så rapporter det til en moderator og be de om å fjerne den da vel, hvis det plager deg så inno helvete.

 

Laurell: Haha, vet. Sinnsykt til M320 spammere på den banen der altså! Forbanna irriterende våpen.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blitt helt hekta på metro rush. Har en fast server som bare kjører det mapet. No rpg/m320/mortar. Så spiller ikke så my B2K nei.

 

Tror ikke det. Men du kan jo søke etter 1 ticket, eller 2000 ;)

 

Hvilken server da?

 

 

Og forresten alle dere som kommenterer SPM, har selv 620ish og den har økt fra 550 til nåværende etter man sluttet å spille rush på de tradisjonelle kartene og gikk over til Conquest Assault på B2K kartene.. så det er aboslutt ikke nødvendig å spille hverken Rush eller kun spille Metro for å oppnå en høy SPM. Har også over 12 timer (av 68) i kjøretøy, så man må ikke nødvendigvis avstå fra kjøretøy heller. Man får forresten høy SPM med en god squad, spesielt hvis man Assault og faktisk vet hvordan man reviver og healer medspillere (ikke for poengene, men den taktiske fordelen).

 

Har forresten fått mine høyeste poengsummer på Conquest assault kartene, nåværende rekord er 60k på en runde, der halvparten skyldes medaljer alene og resten kommer av 4x ticket ratio på serveren. Noen som har en fantastisk historie eller 2 å vise til? Hadde vært morsomt å time medaljene slik at man fikk over 100.000 poeng på en eneste runde dribble.gif Hadde man bare orket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...