Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hmmm, jeg har også 4870, og jeg har også den siste tiden fått drops. Når de kommer så er det skikkelig ille i 4-5 sek før det går seg til igjen, typisk 10-15fps i 4-5 sek før den spretter opp til 40 ish igjen. Nå skal det sies at jeg ikke har super fps ellers heller, mellom 28-40 kansje, alt etter hva som skjer, men de dropsa merkes meeeget godt.

 

Hvodan du har fått til å spille på high med 4870 lurer jeg også på. Jeg kjører alt av innstillinger på absolutt minimum, og 1360x768 oppløsning på en 1920x1080 skjerm.

 

Det virker som om det er samme problemet vi har.

Jeg har ikke hatt sånn super fps før heller, men det har gått uten merkverdig lagg helt siden release til siste patchen.

Har riktignok ikke på high på grafikkinnstillingene, hadde auto der, men såvidt jeg vet var innstillingene såogsi like som på high. Spiller med 1920x1080 oppløsning.

 

Det rare er at framedropsene kommer like ofte og er like ille om jeg har alt på auto(da tilnærmet lik high) eller om jeg setter det på low...

 

Tenkte det kunne være høy temperatur som forårsaket det, men den er aldri over 50 grader. Får prøve å fjerne alt av drivere å legge inn det på nytt.

 

Har noen av dere xfire? Hvis dere har, avslutt alle prosesser og start spillet på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er så jævlig irriterende med folk som ikke spotter, ikke hjelper å skyte ned heli eller noe som helst. Wake island på BF3 er faktisk et helt forferdelig dårlig map. Sånn, er ikke farger i wake island, bare et blått filter huff.
Wake Island ser utrolig flott ut.Kjører meste på Ultra og full HD.

Er ikke så mye grafikkmessig akkurat, sånn instilling. Men generelt, så synes jeg wake island ser så "blått" og fargeløst ut, gjelder forøvrig det meste av mappene.

 

Er så jævlig irriterende med folk som ikke spotter, ikke hjelper å skyte ned heli eller noe som helst. Wake island på BF3 er faktisk et helt forferdelig dårlig map. Sånn, er ikke farger i wake island, bare et blått filter huff.
Vet ikke om du så denne posten..?Men hjelper en del...https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206877&view=findpost&p=18722985

 

Hm, interessant. Og jeg har ingen risiko for å bli banna ved bruk av det heller?

Lenke til kommentar

Hm, interessant. Og jeg har ingen risiko for å bli banna ved bruk av det heller?

 

En viss fare er det jo, om Evenbalance legger det til blacklisten sin.

Vil tro faren er relativt liten, men lover ingenting.

Jeg tar risken uansett, stor forkjell...

Skjønner. Den virker jo jævlig kjekk, men har jo lite lyst å kjøpe nytt spill - om bann skulle intreffe.

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har også 4870, og jeg har også den siste tiden fått drops. Når de kommer så er det skikkelig ille i 4-5 sek før det går seg til igjen, typisk 10-15fps i 4-5 sek før den spretter opp til 40 ish igjen. Nå skal det sies at jeg ikke har super fps ellers heller, mellom 28-40 kansje, alt etter hva som skjer, men de dropsa merkes meeeget godt.

 

Hvodan du har fått til å spille på high med 4870 lurer jeg også på. Jeg kjører alt av innstillinger på absolutt minimum, og 1360x768 oppløsning på en 1920x1080 skjerm.

 

Det virker som om det er samme problemet vi har.

Jeg har ikke hatt sånn super fps før heller, men det har gått uten merkverdig lagg helt siden release til siste patchen.

Har riktignok ikke på high på grafikkinnstillingene, hadde auto der, men såvidt jeg vet var innstillingene såogsi like som på high. Spiller med 1920x1080 oppløsning.

 

Det rare er at framedropsene kommer like ofte og er like ille om jeg har alt på auto(da tilnærmet lik high) eller om jeg setter det på low...

 

Tenkte det kunne være høy temperatur som forårsaket det, men den er aldri over 50 grader. Får prøve å fjerne alt av drivere å legge inn det på nytt.

 

Har noen av dere xfire? Hvis dere har, avslutt alle prosesser og start spillet på nytt.

 

Nei, men tror ikke det kun er relatert til bf3 lengre hos meg. Det går med litt sjeldnere intvervall i windows også faktisk. Merker foobar osv hakker noe infernalskt et par sekunder (det grafiske, ikke lyden) akkurat som i spillet til tider. Merker det av og til når jeg ser film/serie på pc'n også. Får vel sveipe pc'n for drivere å legge inn alt på nytt i første omgang tenker jeg.

Lenke til kommentar

Fikk den meldingen over en gang så får jeg denne

 

Game disconnected: you were kicked from the game.

 

på ALLE servere jeg er på, hva faen skjer?

Har du juksa/brukt den der injector greia?

 

injector?

 

Nei har ikke fukset.

 

Den der grafikkgreia linka forrige side. Men ok, veldig rart. Prøvd å restarte pcen elns?

Lenke til kommentar

Haha, satt nettopp i CITV-station, mens en tilfeldig fyr kjørte tanksen. Hver eneste gang jeg fikk merka et mål, ble han livredd og fyrte av smoke.

 

BF3 - eneste stedet i NATO hvor nevrotikere og over-nervøse personer får lov til å kommandere pansrede, tungt armerte kjøretøy til 6.21 millioner dollar!

Lenke til kommentar

Fikk den meldingen over en gang så får jeg denne

 

Game disconnected: you were kicked from the game.

 

på ALLE servere jeg er på, hva faen skjer?

Har du juksa/brukt den der injector greia?

 

injector?

 

Nei har ikke fukset.

 

Den der grafikkgreia linka forrige side. Men ok, veldig rart. Prøvd å restarte pcen elns?

 

Jeg bruker den, har aldri blitt kicket eller bannet. Tviler sterkt på at de kommer til å gjøre noe med den heller.

EDIT: Kom over en twittermelding som sier de diskuterer bruken av denne på kontoret. Så kanskje man skal være litt forsiktig med den allikevel inntil de har kommet til en konklusjon. Er uansett ikke tvil om at den gjorde alt mye mer behagelig :)

 

Kilde: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/147579522089361408

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...