Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

er ikke sniperne der for og spotte folk? det jeg gjør hele tiden når jeg er sniper.

 

mye lettere og spille som fly/ helikoptrer hvis du vet hvor finden er, viktig og spotte så mange som mulig, for de som ikke vet hvordan man spotter, sikt på en ting og trykk "Q"

 

vet ikke helt hva som er diskutert tidligere da jeg ikke orker trykke meg bakover.

 

men er det flere som mener at folk burde bli flinkere på de forskjellige oppgavene, eks healing fra medick, ammo fra suport og enginer heale tanks og biler?

 

spiller ofte som tank/enginer sammen min fetter, bytter på og heale og skyte, helt avgjørende på suksess om noen healer deg, spesielt på den tunellbanen.

 

mulig detta virker litt random, er sykt trøtt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Mye ubrukelig snipere der ute ja. Forresten, noen som har tips til hvordan man får mye poeng som sniper? Eneste som hjelper er å løpe rundt med UMP eller shotgun? Sniping gir jo så lite. (som regel)

 

Jeg trodde målet var å hjelpe laget, ikke få mange poeng?

 

AtW

Enn blir ganske greit belønnet med poeng vist enn hjelper laget, i form av spotting, spawn points, motion sensor og hjelpe til å ta baser osv.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Tips: sjekk det som BF3 skriver på face, twitter, G+ eller på hjemmesidene sine. Battlelog er nede for PS3, xbox og PC fra 0900 til 1200 GMT. ;)

Men vi får vel laste ned patchen i mellomtiden?

 

Bare fyr opp Origin-klienten din, så laster den ned patchen automatisk.

Takker :) Ingen nedlastning startet enda.

Lenke til kommentar

Mye ubrukelig snipere der ute ja. Forresten, noen som har tips til hvordan man får mye poeng som sniper? Eneste som hjelper er å løpe rundt med UMP eller shotgun? Sniping gir jo så lite. (som regel)

 

Jeg trodde målet var å hjelpe laget, ikke få mange poeng?

 

AtW

Enn blir ganske greit belønnet med poeng vist enn hjelper laget, i form av spotting, spawn points, motion sensor og hjelpe til å ta baser osv.

 

Sikkert, men hjelper det laget å spille uten scope for å få mer poeng?

 

AtW

Lenke til kommentar

I utgangspunktet så hjelper det vel like mye som en assault som står i åssida og sturer. Alt bunner ut i hva du gjør selv. Men uten scope på rifla er jo sannsynligeten for at du er litt tettere oppi action større.

 

Springer gjerne rundt på objectives som Recon jeg med 8x scope på rifla. Har da Glock 18 på fulll auto fremme meste parten av tida, men det viser bare at man ikke trenger å ligge hundretusenogen meter borte bare fordi man har sniper rifle. Det avhenger helt og holdent på hvordan du spiller.

Lenke til kommentar

Kan man laste ned patchen fra en torrent tracker, for så å legge den inn manuelt?

 

Tenker på dette siden jeg sitter på skolen og kunne brukt Utorrent Remote.

 

Sett opp remote desktop til neste gang, med mindre du har en eller annen home premium utgave av windows. Da er Logmein free er et greit alternativ.

 

Min ble lastet ned og installert, men får ikke opp battlelog. Hmz!

 

Laster ned (3,9 GB o.O) nå, men Battlelog er ikke oppe enda nei. Bare å smøre seg med tålmodiget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...