Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Mye ubrukelig snipere der ute ja. Forresten, noen som har tips til hvordan man får mye poeng som sniper? Eneste som hjelper er å løpe rundt med UMP eller shotgun? Sniping gir jo så lite. (som regel)

At enn ikke får all verdens poeng av å ligge i en ås, er egentlig like greit for min del.

På enkelte baner med conquest, har iallefall sniper vist seg å være veldig effektivt for min del.

Lenke til kommentar

Mye ubrukelig snipere der ute ja. Forresten, noen som har tips til hvordan man får mye poeng som sniper? Eneste som hjelper er å løpe rundt med UMP eller shotgun? Sniping gir jo så lite. (som regel)

du får mye sniper poeng hvis du får treff på over 800 meter, helst 900+ så får du rundt 1000 poeng per hode skudd.

 

Hvis du er flink til og snipe på langt hold da=) min rec er 970 ellr noe sånt...

 

spill på 64 persons server og legg deg langt faen bak i en ås , prøv og snipe så godt du kan.

 

jeg drar fort in 11000 poeng på en runde med gode treff

Endret av MrRolexMan
Lenke til kommentar

Mye ubrukelig snipere der ute ja. Forresten, noen som har tips til hvordan man får mye poeng som sniper? Eneste som hjelper er å løpe rundt med UMP eller shotgun? Sniping gir jo så lite. (som regel)

 

Hvis du flyr en MAV inn i en hot zone, feks. alleyen på Grand Bazaar og parkerer den på et utilgjengelig sted som f.eks et tak / persienne, så får du poeng for hver kill som gjøres i nærheten av den i form av "motion sensos assist".

Ellers får du jo mye poeng for marksmankills, dog det er sjelden man kan drive samme kill pr. min som man kan som f.eks support eller assault. Selv bruker jeg red dot sikte på M40 og det er en ganske dødelig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Mye ubrukelig snipere der ute ja. Forresten, noen som har tips til hvordan man får mye poeng som sniper? Eneste som hjelper er å løpe rundt med UMP eller shotgun? Sniping gir jo så lite. (som regel)

 

Hardcoremode og alle gamemodes bortsettfra conquest large. Da får du som regel one shot, one kill med alle boltriflene. Spill aggressive recon, bruk MAVen (ha den over deg) og husk at den trenger ikke å være i bruk for å fungere som motion sensor. Har du MAVen over objectives så ser du både hvor fienden er og hvilken retning de beveger seg, og det gjør de til lette targets! Å bruke boltriflene med ironsights er et godt tips, men det er bedre å bruke de med red-dot eller et ~4x scope.

Lenke til kommentar

Må være den mest meningsløse BF3 videoen jeg har sett. 3 kills på 8minutter og gidder ikke å cappe, gidder ikke å spotte, gjør rettogslett ingenting for laget sitt. Hører slikt som helikopter noob, idiot, dust osv, men det blir bare for dumt når det er du selv som er verst her...

Huff dette var lavmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg ble banna i 72 timer fordi jeg sa "fuck you" i forumet...lol

 

er det mulig ass.. nyt denne videoen imens

 

http://www.youtube.c...h?v=jdnRwM4H3Mg

 

Hvorfor... Hvorfor capper du ikke flags?

 

 

Må være den mest meningsløse BF3 videoen jeg har sett. 3 kills på 8minutter og gidder ikke å cappe, gidder ikke å spotte, gjør rettogslett ingenting for laget sitt. Hører slikt som helikopter noob, idiot, dust osv, men det blir bare for dumt når det er du selv som er verst her...

Huff dette var lavmål.

 

Herregud, dere må da skjønne at det var en spøk? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...