Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det matchmaking ala Cod i BF3 på konsoll? Om det er samme systemet er det vel ikke meningen at man skal kunne velge. Ufattelig tragiske greier i såfall, men sånn er det på konsoll. (har mw3 på ps3, så har sett begge sider for å si det sånn)

Konsoll har servere og du kan velge hvilken bane du vil:)

 

Fixed.

 

Sorry kunne ikke dy meg, svir i hjertet når jeg ser slikt :dontgetit:

 

 

endelig en som har skjønt det :thumbup:

 

Ser ut som det er assault du spiller mest da, selv om du kaller deg en recon player.

før ja, spilte mye på metro banene.. men så syns jeg recon våpnene så kule ut. så fortsatte jeg med det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: får uansett ik spilt noe før i morgen siden jeg ble banna siden lørdag i 72 timer :p men i morgen er det back to bf3 ijen:) tror ik jg skal skrive i forumet på battlelogen noe mer hehe

Ser ut som det er assault du spiller mest da, selv om du kaller deg en recon player.

 

post-39786-0-26848900-1323117237_thumb.jpg

 

Ser det fremdeles slik ut? Slapp av du a og bøy deg i støvet.

Endret av MrRolexMan
Lenke til kommentar

I spillet roper man ting som "Die motherfucker!" og "Give me som fucking ammo" også blir du banna av å skrive "fuck you" på forumet.

Oh-the-irony.jpg

 

Velkommen til forumet forresten MrRolexMan. Du gjorde en kul entré syntes nå jeg, og morsomt at du satte hardcore bf3 kidsa her på forumet på plass, hehe.

Endret av Dassen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I spillet roper man ting som "Die motherfucker!" og "Give me som fucking ammo" også blir du banna av å skrive "fuck you" på forumet.

Oh-the-irony.jpg

 

Velkommen til forumet forresten MrRolexMan. Du gjorde en kul entré syntes nå jeg, og morsomt at du satte hardcore bf3 kidsa her på forumet på plass, hehe.

 

This. Så en server der de hadde no cursing som en regel..

de sier forøvrig også "I'm getting fucked in the ass over here"..

 

Flere enn meg? "You were disconnected from EA Online."

 

Ja, normalt hver 5 gang jeg kobler til en server. I dag, hver jævla gang. Flott det.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

I spillet roper man ting som "Die motherfucker!" og "Give me som fucking ammo" også blir du banna av å skrive "fuck you" på forumet.

Oh-the-irony.jpg

 

Velkommen til forumet forresten MrRolexMan. Du gjorde en kul entré syntes nå jeg, og morsomt at du satte hardcore bf3 kidsa her på forumet på plass, hehe.

 

 

ja jeg ble banna, fikk email fra ea , der sto det svart på hvitt. lol men samme det, har så mye andre spill og godte meg med til i morgen så det overlever jeg:)

 

Takk, så det fins oppgående folk her altså?=) det er bra, da har vi hvertfall 1 her. Dassen, morsomt brukernavn,hehe

Lenke til kommentar

Det der sier vel litt om hvor lite effektivt camping er. Hvor mange kills fikk han på de 8 minuttene? Gadd ikke å se hele, men jeg fikk med meg ett kill, og det tok lang tid før det kom.

 

Han kunne jo faktisk snipe og statsene hans er ikke gærne de heller. 522 SPM er bedre enn de fleste, så effektivt er det tydeligvis, bare uheldig med "session" han flimer på at det er lite folk på serveren.

 

Utrolig hva du får til med litt boosting. 857 nemesis ribbons ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Flere enn meg? "You were disconnected from EA Online."

 

Ja, normalt hver 5 gang jeg kobler til en server. I dag, hver jævla gang. Flott det.

 

Blæ, får det hver gang...

Bortsett fra første gangen, da funka det i 2 min før jeg disca.

 

Tok sånn live chat med en EA kar, men han påsto at jeg hadde for høy ping (fikk litt over 200 ms på enkelte hops), men jeg har spilt på denne linja i flere uker uten problemer.

 

Mistenker at det kan ha noe med at jeg enten har satt inn mer RAM i maskinen idag, eller at jeg satt opp en router som aksesspunkt på nettverket (selvom det egentlig ikke har noe min PC mot internet/router å gjøre)

 

Hmmm... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...