Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nerfet, eller fjernet?

Er spent på det samme som nevnt i tråden, hvordan det blir nå siden 8/10 som tok meg hadde IRNV (og nei, jeg sier ikke det er nødvendig for å knerte en n00b som meg ;) ).

Nerfet, nøyaktig dette sa patchlogen:

Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Æsj, og nå har jeg spilt i 1 og 1/2 time uten at noe har blitt lagret tydeligvis. Jeg som unlocka masse i en klasse jeg ikke har spilt så mye :(

Sikker på at du spilte ranked? :tease:

Lenke til kommentar

Alle coop våpnene er unlocket etter patchen. Noen som vet om det var med vilje eller bug?

 

Har ikke skjedd her? I hvertfall ikke i battlelog... driver å laster ned patchen ennå, så vet ikke om det er anderledes ingame da, men tviler

 

Ingen forskjell i battlelog, så bare at de hadde blitt unlocket automagisk når jeg joinet en server..

Lenke til kommentar

Hurra, nå ville Origin laste ned alle de 14GBene til BF3 igjen, siden jeg har fjernet TM i navnet på mappen, sånn at spillet skulle fungere...

 

Fikk en sånn en i forrige uke. Måtte bare bite i det sure eplet å la det laste ned på nytt.

 

Idag skulle jeg flytte spillet over på et SSD-raid jeg har til spill, og igjen bød dette på problemer. Jeg var fullstendig forberedt på å la spillet laste ned på på nytt, men det klarte ikke å laste til det nye volumet.... Gammelt lokasjon var D:\spill\origin. nytt var e:\spill\origin.

 

uansett hva jeg gjorde så installerte spillet seg på D\spill\origin... Helvetes horedrittprogram.

 

Endte med å avinstallere alt med origin, bf3 og punkbuster. Koble vekk D:\ disken helt.

Installerte selve origin på den nye Edisken....

Nå funker det endelig ser det ut som.

 

Leksjonen er at jeg skal aldri kjøpe noen flere spill på Origin, ikke om Battlefield super virtual free handjob-edition kommer og jeg får betalt for å installere det!

 

Hmmz. Det er en "Velg hvor du vil installere spillene dine" funksjon på innstillingene til Origin. Funka ikke det?

 

Går ikke an å definere hvor Origin skal legge spillet noen andre steder enn akkurat der. Så ja det var den muligheten eg brukte. Var masse forumposter via google som viste folk med samme problemene. Feks så er det en bug som gjør at man kan ikke definere en rootmappe i origin. Feks at man definerer d:\origin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lignende har jeg slitt med hos Steam (lite valgmuligheter om hvor et spill skal installeres) i alle år, så Origin er ikke akkurat alene.

(skal sies jeg ikke har brukt steam på 3/4 år nå da :-) )

Lenke til kommentar

Forbanna snipere, get a life.

du har tydeligvis veldig mye i mot snipere.

 

når du velger og være recon i bf3 el andre lignende skytespill, så er meninga og ligge litt bak i terrenget og "snipe" langt unna.. det er poenget... du er sur, bitter og barnslig siden du er sikkert blitt skutt av snipere mangen ganger.

 

Hva er det du vil fram til a? at alle skal stå 5 meter i fra hverandre i metro banen og skyte hverandre i filler på kloss hold? sikkert morro det og, men du må regne med at noen folk liker og være recon.

 

Deal with it bitch. stop whining!! :tease:

 

Altså hater snipere selv, men jeg hater mest snipere som spiller "feil" eller når hele laget skal være recon vi har alle basene og kjeder oss i hjel. Men f.eks. Rush og du er attacker, Du er ATTCKER og spiller RUSH, du skal RUSHE! Og ikke ligge og ha sex med ville dyr oppi lia.

 

 

BTW, flere en meg som ELSKER den nye server filteringa?

OMG TAKK DICE!

 

mulighet til å filtrere på enkeltsettings er WIN!

 

og filtrere på enkeltland i regions. dette er det jeg liker med battlelog. det tar 10x mindre tid å fikse slik på en sentral webside enn å programmere det inn og distribuere ut til klienter.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Battlelog har ny grafikk i bakgrunnen, noe som ligner unektelig mye på Sharqi Peninsula fra BF2.. er det sånn å forstå at patchen jeg laster ned nå er Back to Karkand pakken?? :D

 

Forstod det sånn at det skulle være en stor update i dag, men visste ikke om det var B2K eller ikke? :)

Lenke til kommentar

Battlelog har ny grafikk i bakgrunnen, noe som ligner unektelig mye på Sharqi Peninsula fra BF2.. er det sånn å forstå at patchen jeg laster ned nå er Back to Karkand pakken?? :D

 

Forstod det sånn at det skulle være en stor update i dag, men visste ikke om det var B2K eller ikke? :)

Stemmer at den inneholder B2K, men den låses ikke opp før den 13. desember.

Lenke til kommentar

Har ikke skjedd her? I hvertfall ikke i battlelog... driver å laster ned patchen ennå, så vet ikke om det er anderledes ingame da, men tviler

Ingen forskjell i battlelog, så bare at de hadde blitt unlocket automagisk når jeg joinet en server..

 

Det skal være mulig å ha unranked server med alle våpnene unlocked. Mulig du rota deg inn på en slik ?

Lenke til kommentar

Forbanna snipere, get a life.

du har tydeligvis veldig mye i mot snipere.

 

når du velger og være recon i bf3 el andre lignende skytespill, så er meninga og ligge litt bak i terrenget og "snipe" langt unna.. det er poenget... du er sur, bitter og barnslig siden du er sikkert blitt skutt av snipere mangen ganger.

 

Hva er det du vil fram til a? at alle skal stå 5 meter i fra hverandre i metro banen og skyte hverandre i filler på kloss hold? sikkert morro det og, men du må regne med at noen folk liker og være recon.

 

Deal with it bitch. stop whining!! :tease:

 

Altså hater snipere selv, men jeg hater mest snipere som spiller "feil" eller når hele laget skal være recon vi har alle basene og kjeder oss i hjel. Men f.eks. Rush og du er attacker, Du er ATTCKER og spiller RUSH, du skal RUSHE! Og ikke ligge og ha sex med ville dyr oppi lia.

 

 

BTW, flere en meg som ELSKER den nye server filteringa?

Jeg spiller fint mye recon som attacker i rush, men jeg er ikke i første linje, og mener ihvertfall att jeg gjør en bra jobb. Spiller man recon er det flanking og counter-sniping som gjelder. Head on og rushing er idiotisk, da kan man like godt spille som noe annet.

Vi har forresten ikke sex med ville dyr. Men Tea-Bagging kan forekomme.

Lenke til kommentar

Prøvde det litt nå. Testet IRNV. Og jo, den første videon fra Metro viser hvordan IRNV er nå. Grønt og lite synlig. Muligens en gfx bug hos meg, vet ikke, for plutselig lyste de opp sånn ca 3 meter fra meg. Hvis det er slik for alle så er den nerfet til det ugjenkjennelige :thumbup:

 

Nice at de endelig gir påskjønnelse til de som supresser også med supression ribbon :)

 

edit: eller var de der hele tiden??

 

edit:

Ironisk nok ser det ut til at metro er bugga i forhold til f.eks. firestorm ved bruk av IRNV.

 

post-10531-0-57371500-1323186596_thumb.png

post-10531-0-52523900-1323186595_thumb.png

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...