Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

hvordan skyter man røyk shells med mortar?

 

Mener det bare var å trykke 2? Enten det eller så velges det i loadout, ganske sikker på at du bare trykker 2 dog.

What? Dette var helt nytt for meg - jeg har aldri sett noen gjøre dette, jeg har knapt prøvd mortar selv og jeg måtte google for å sjekke at dere ikke bare køddet... Mortar ble plutselig litt mer interessant. Assault kan kjøre medic, og Support kan bruke mortar til noe fornuftig. :)

 

Vises man på minimap når man fyrer av røykgranat med mortar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vittig film:

 

 

evi tidi :!:

likte hvordan han dyttet sniperen utfor kranen xD eg hadde begynnt å lurt som f.. :p

Den med vanntårnet var heller ikkje dårli :!:

 

 

Man begynner å forstå hvor ubalansert mortar igrunn er når motstanderlaget på rush ikkje tørr å gå ut av husene lenger og om de gjør kommer de med hele forbanna panserbataljonen kun etter deg og driter i alt annet.

mission accomplished :tease:

 

skulle likt om de hadde lagt ned en ammo restriksjon på den, jeg bruker den en gang ibland om det er noen fastgrodde fjøsnisser som irriterer meg.

Måtte prøve å kun bruke mortar en hel rushrunde idag og se ka som skjer. Resultatet, som nevnt ovenfor, er både morsomt men også ganske idiotisk i lengden.. DICE, fiks. :thumbup:

Lenke til kommentar

Quote; "This is perhaps a bug (?), but here it goes:

 

So, I was watching a video on youtube of a scout helicopter pilot using the laser painter/guided missile combo, on the Xbox 360. It seemed fun enough, and I decided to try it out. (The lock thingy you get when using the laser painter, is the same as the one you get when using the SOFLAM) I had always thought that the laser painter/SOFLAM's purpose was to guide missiles to their targets regardless of flares and such. However, I soon discovered that the laser painter can't hit anything at all. I got killed twice on Damavand peak during Heli vs Heli engagements, while trying to score a kill with the guided missiles. The way I saw it the guided missile reacted to flares as if I didn't have a "painter" lock, secondly, sometimes it just dissappeared into thin air. The whole guided missile affair seems pretty bugged, but it works like a charm on vehicles when not using the laser painter. I've also experienced the missile to miss on a stationary tank, even with the SOFLAM lock. This has also been happening quite frequently while operating the JAVLIN aswell, it quite simply misses more targets than it would normally hit. I have even seen the missile heading straight for a helicopter, but just before it hits, it decides to go over the heli, then down towards the ground and thereafter turning up again, as if trying to hit the heli's "underbelly", however, this caused the missile to run straight into the ground below the heli.

 

Am I the only one who experiences episodes like this?

 

Btw: this is on the PC."

 

Skrev det på engelsk, og jeg gidder ikke oversette til norsk :)

Men som sagt i innlegget, er det andre her som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...