Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så har du jo alle de gangene du hopper ut for å gjøre andre ting.

 

 

Altså det jeg mener er at det de burde hatt med noe så enkelt som å trykke på retningen man vil og "gå ut knappen"

 

E + direction

Game balance antar jeg.

 

Ved å tvinge deg til å snu turret bort fra action, senker du også effektiviteten til tanken. (og alle vet jo at en tank som blir reparert effektivt kan være ett monster).

Lenke til kommentar

Jeg har ikke den feilen men jeg sliter med: Game disconnected: your connection to the server timed out. Får vært inne på en server i omtrent et kvarter så kommer denne. Har åpna porter og oppdatert PB. Flere som sliter med det?

 

Jeg hadde samme feilen, men fikset det med å åpne portene og deaktivere UPnP i ruteren. Det er visst problemer med UPnP i enkelte rutere og BF3.

 

Deaktivering av UPnP fiksa det! Takk!

Lenke til kommentar

Når kommer back to karkand?

 

Er det eneste Dice har avslørt at den kommer i desember, men en uke før til PS3?

siden det er jul, så kanskje noen dager før julaften ca 20 desember for oss på PC, og PS3 skal vist få Karkand en uke før resten av oss, så ca 13 desember for de. Synsing fra min side, men kan vel ikke være helt skivebom :whistle:

Lenke til kommentar

En må bruke flares tidlig nok. Ellers kan det for bli hit.

 

På little birden bruker jeg laser tag og guided missle. Ikke det han andre gjorde da?

 

Må helt ærlig si at jeg ikke vet om det er forskjell på lyden fra vanlig lock on. Noen som vet? Var uansett en standard head-on fight hvor lyden hvertfall var den samme.

 

Ble nå litt usikker selv. Men tror det er pip,pip,pip,lock on,pip,pip,pip,lock on. Altså to locks.

Lenke til kommentar

Hadde en fin en her om dagen. Kom rullende en tanks langs sjøkanten hvor jeg da hopper fram, hiver rundt meg med miner og stikker av på trygg avstand. Fyren presterer da å drukne tanksen sammen med en del folk inni i forsøk på å kjøre rundt :D

Goliat kan ta seg en bolle!

Endret av Inc
Lenke til kommentar

USAS-12 + IRNV + Extended Mag + 12G Frag = :blink:

Ikke at jeg har unlocket så mye men det første komboen med unlock jeg likte var m4+ irnv+lyddemper+extra magasin.

 

Ekstra magasin som unlock til m4? Det går jo ikke. Man har en perk med ekstra ammo, men det har ikke noe med våpenet å gjøre. Evt har man extendet magasin som dog ikke fåes på m4, men kun på shotguns og lmgs, som forøvrig bare er et utvidet magasin og ikke ekstra.

Så lurer litt på hva du mener egentlig :p

Du har rett, jeg som surrer. Jeg tenkte på SUPR under Specializations

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...