Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer å spille med venner! Når vi er i samme squad og jeg prøver å finne et game, da funker det sjeldent!

Hvis jeg er heldig så kan det funke! Først så står det "matchmaking" og så kommer det "joining game" og der står den i 3 min og så sier'n network fail!

 

Lurer på om noen har opplevd det samme?

Har PS3!!

 

heisann..

har opplevd det samme selv noen ganger når jeg og en kompis har spelt ilag. å restarte spillet har hjulpet men og å bare prøva å joina fleire ganger. tok 5 forsøk på dt meste, ganske irriterende.

Skjedde det samme igjen, nå holdt jeg på i 10 min så ga jeg opp!

Begynte bare å spille co-op og det fungerte!

Lenke til kommentar

Men i svarte... Prøver og komme meg inn i Battlefield 3 nå i kveld, har ikke spilt det på en liten stund nå ;) Men får bare opp denne beskjeden hele tiden: You were disconnected from EA Online. Noen som har erfaringer med denne feilmeldingen?

Har samme problem som deg, så da er det nok hos eksternitetene problemet ligger. Virker som det kommer og går litt

Lenke til kommentar

Ser ikke hva som er så morsomt å ligge bak og snipe og få få kills. Liker å presse på fienden:)

 

Liker å snipe. Men det må være fremme. SV98 eller M405 med NV er veldig digg på basar og crossing :D

 

Får den "disconnected from EA online her og. Men det er bare når jeg prøve å connecte. Dvs neste gang jeg connecter så kommer jeg inn.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Har problemer å spille med venner! Når vi er i samme squad og jeg prøver å finne et game, da funker det sjeldent!

Hvis jeg er heldig så kan det funke! Først så står det "matchmaking" og så kommer det "joining game" og der står den i 3 min og så sier'n network fail!

 

Lurer på om noen har opplevd det samme?

Har PS3!!

 

heisann..

har opplevd det samme selv noen ganger når jeg og en kompis har spelt ilag. å restarte spillet har hjulpet men og å bare prøva å joina fleire ganger. tok 5 forsøk på dt meste, ganske irriterende.

Skjedde det samme igjen, nå holdt jeg på i 10 min så ga jeg opp!

Begynte bare å spille co-op og det fungerte!

 

idag har det vært heftig mye tull faktisk. mellom kl 3 og 18 var det kun 3 av sikker 15 forsøk jeg fikk til å komme inn på en server på.

Lenke til kommentar

Synes det kunne vært en unlock å fått extended clip på M98B :/

 

Du har jo Ammo+ spesialization.

 

Det er som regel nok kuler til M98B, men 5 i magasinet + ett i kammeret blir noe lite, særlig med straight pull bolt. Synes likevel det er greit at de differensierer de kraftige bolt-action riflene fra de mindre kraftige halvautomatiske på denne måten.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...