Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde meg litt på en Knife-only funserver. Men vi vet jo hvordan det går med randoms og stole på andre over internett....

 

Denne serveren hadde autokick-funksjon. Så alle som brukte skytevåpen ble kicket/bannet. Bortsett fra admins på serveren. Ergo de brukte skytevåpen hele tiden, mot folk utstyrt med kniv. Skjønner jo at det er en effektiv måte å levle opp på.

 

 

"Man tar ikke med en kniv til en skyteduell"

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg drepe folk med MAV'en? Hørt at å kjøre mot beina, for så og dra oppover funker, men har ikke gitt meg suksess ennå.

Nøkkelen er å ha god fart, og fly lavt rett igjennom føttene/hofteparti, evt kræsjlande på de om de ligger/sitter, men det kan være litt vanskelig å treffe skikkelig.

 

Når du får teken på det er det moro å fly rundt på metro conquest med 64 spillere og late som du spiller bowling :grin2:

Lenke til kommentar

Finnes det servere hvor man kan spille alene på? De fleste "1 player to start" serverene jeg har testa trenger fortsatt 4 spillere...

Mener å ha hørt at dette har blitt patchet. For at en server skal være "ranked" må den ha minst 4 spillere.

 

Virker ikke som om unranked servers funker heller! Noen som har fått det til å funke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...