Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om noen gode servere der folk faktisk spiller som et lag? Er helt sinnsykt lei av idioter som kjorer av gaarde med den siste kjoretoyet naar det fremdeles er folk igjen, naar fienden armerer bomben springer alle paa laget mitt rundt som noen idioter, og jeg maa gaa aa desarmere den selvom jeg er lengst unna, og ingen spotter!! Blir saa sur :@

Lenke til kommentar

Er 9 som er rush. Sikkert noen flere sider oman tar med alle modusene samtidig. Hoppet mellom 1 og 2 sider med servere

Høres ut som at du bruker noen merkelige filtre. Er i alle fall alltid det som skjer med meg når jeg bare finner X<10 servere på PC. Finner ut at jeg har glemt noe i server name filter, eller på annen måte har ekskludert 99% av serverene.

 

Har dog ikke prøvd PS3 versjonen, så jeg vet ikke noe om hvordan du kan filtrere.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen gode servere der folk faktisk spiller som et lag? Er helt sinnsykt lei av idioter som kjorer av gaarde med den siste kjoretoyet naar det fremdeles er folk igjen, naar fienden armerer bomben springer alle paa laget mitt rundt som noen idioter, og jeg maa gaa aa desarmere den selvom jeg er lengst unna, og ingen spotter!! Blir saa sur :@

 

Tror desverre de fleste konsentrerer seg mest om å drepe så og så mange med det våpenet for unlocks osv enn å gjøre mest for å vinne, som ikke gir nok kills etc.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen gode servere der folk faktisk spiller som et lag? Er helt sinnsykt lei av idioter som kjorer av gaarde med den siste kjoretoyet naar det fremdeles er folk igjen, naar fienden armerer bomben springer alle paa laget mitt rundt som noen idioter, og jeg maa gaa aa desarmere den selvom jeg er lengst unna, og ingen spotter!! Blir saa sur :@

 

Tror desverre de fleste konsentrerer seg mest om å drepe så og så mange med det våpenet for unlocks osv enn å gjøre mest for å vinne, som ikke gir nok kills etc.

Uff :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Til de som fortviler og føler de mister poeng når de blir kicket/disconnected så opplevde jeg følgende igår:

Hadde en god runde, og fikk blant annet avenger medaljen (10000 pts) halveis ut i runden. Når ca 3/4 var gjort av runden krasjet spillet. Jeg sjekker febrilsk stats og medals og har ikke fått noe medalje. Satt å venter på at runden skal bli ferdig, slik at jeg og han jeg spilte med kunne bytte server. Rett før jeg letta etter en ny server etter runden var ferdig, sjekka jeg stats og medals igjen og medaljen hadde dukka opp :thumbup:

Lenke til kommentar

Når kommer expansion pack på PS3 ut?

 

En uke før den kommer ut for de andre...

Og når er det?

 

Nærmere forklart, vil det være: PC dato substrahert med 7 dager= playstation dato. Det som er veldig viktig å tenke på, er overganger mellom månedene. Hvis det er overgangen mellom november/desember, så vil du ikke få negative desemberdager. Tilsvarende vil du heller ikke få større desemberdager enn 31, hvis det er overgangen mellom desember og januar. Eksempel: PC dato=14. desember gir regnestykket: 14.des substrahert med 7 dager=7.des playstation dato. MEN!: PC dato=6.desember gir regnestykket 6.des - 7 dager = -1.desember. <-- Denne datoen finnes jo ikke! Som sagt tidligere, så er overgangen mellom november og desember ett spesialtilfelle. Så da må du tenke hvor mange dager det er i november, og substraherer disse med restdagene. Altså 30 dager i november, gir regnestykket 30-1=29. november. Som du ser, så blir ikke minus og minus pluss i dette spesialtilfellet. Jeg har også antatt at 0.desember finnes, for å få -1.desember.

 

Alternativt kan du ta fram en kalender, og bla deg 1 uke tilbake i tid fra PC-dato...

 

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen gode servere der folk faktisk spiller som et lag? Er helt sinnsykt lei av idioter som kjorer av gaarde med den siste kjoretoyet naar det fremdeles er folk igjen, naar fienden armerer bomben springer alle paa laget mitt rundt som noen idioter, og jeg maa gaa aa desarmere den selvom jeg er lengst unna, og ingen spotter!! Blir saa sur :@

 

Tror desverre de fleste konsentrerer seg mest om å drepe så og så mange med det våpenet for unlocks osv enn å gjøre mest for å vinne, som ikke gir nok kills etc.

 

 

Ja, det er skrevet mye om dette temaet. Senest i går ledet vi med nesten 300 tickets - før vårt team går fullstendig av hengslene og fokuserer mere på kapre kjøretøyer enn å holde flaggene. Jeg ble selv kjørt ned to ganger i egen base, fordi en fyr var ute etter helikopteret. I samme runde kommer jeg inn i helikopter som gunner, men får beskjed om å pelle meg ut fordi vedkommende trenger engineer. Noe motvillig gjør jeg det, fordi jeg kan lett kan score bedre i tanks. Noen minutter senere kommer jeg inn i samme helikopteren igjen, samme fyr; Denne gangen sier jeg han må ta til takke med meg som gunner. Vedkommende flyr helikopteret opp i luften og hopper deretter ut, så det kræsjer i bakken før jeg rekker å komme ut.

 

Det finnes uttalige slike tilfeller, og dette vil jeg si er en av de største trusselene mot en langvarig interesse for spillet. Så lenge idioter kan være idioter uten konsekvens, så blir det vanskelig å motivere seg til å bidra med noen ting som helst.

Lenke til kommentar

Om det er servere med sånne retards som bare tenker på seg selv lefter jeg å finner en ny.

 

Ikke nok med at de tar kjøretøyet å kjører fra alle, de som har bilen kører alltid til første flag å capper det. Jeg må gjentatte ganger forklare at det er mer taktisk om de faktisk kjører å capper et flag lenger vekke slik at infanteriet som må gå kan cappe det ikke fult så viktige første flagget ved hovedbase.

Lenke til kommentar

Tror desverre de fleste konsentrerer seg mest om å drepe så og så mange med det våpenet for unlocks osv enn å gjøre mest for å vinne, som ikke gir nok kills etc.

 

Problemet, slik jeg opplever det, er at de fleste ikke er

a) i stand til å gjøre begge deler

eller

b) i stand til å gjøre hverken eller

 

Det var en voldsomt tungvint måte å forklare når den kan komme på.

 

Vel fortjent.

 

Denne gangen sier jeg han må ta til takke med meg som gunner. Vedkommende flyr helikopteret opp i luften og hopper deretter ut, så det kræsjer i bakken før jeg rekker å komme ut.

 

 

Hoppe ut? Ta over som pilot og fly inn i solnedgangen :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...