Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Liker ikke servere med både map og mode rotation. Hvis jeg joiner en server for å spille rush på Damavand Peak, da har jeg ikke lyst til å spille conquest på Métro runden etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke servere med både map og mode rotation. Hvis jeg joiner en server for å spille rush på Damavand Peak, da har jeg ikke lyst til å spille conquest på Métro runden etter.

Må si jeg liker variasjonen ved både rotasjon av spilltype og kart., blir fort litt lei av det samme kamp etter kamp. I den grad det går an å gå lei av BF3. Derfor er det herlig å ha så mang servere å velge i, er noe for en hver smak.

Lenke til kommentar

Liker ikke servere med både map og mode rotation. Hvis jeg joiner en server for å spille rush på Damavand Peak, da har jeg ikke lyst til å spille conquest på Métro runden etter.

Må si jeg liker variasjonen ved både rotasjon av spilltype og kart., blir fort litt lei av det samme kamp etter kamp. I den grad det går an å gå lei av BF3. Derfor er det herlig å ha så mang servere å velge i, er noe for en hver smak.

 

 

Enig der. Mixed servere er kanon. Pleier å legge de til Favorites når jeg finner de.

Lenke til kommentar

Skulle ønske flere squadledere visste at de kan gi ordre om angrep og forsvar ved å "spotte" flagget (trykke Q)........ :ph34r:

Hehe og hva tror du skjer da?? Alle stikker andre veien og SL sitter igjen alene med 14 fi tanks rundt ørene... :p

puplic my as :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Synes standardrifla til US er mye bedre enn RU. Rifla til RU føles mer baljete på en måte, uten at jeg kan forklare hvorfor :p

 

Identiske stats.

 

Personlig føler jeg at siktemiddlene til russiske våpen er balete og dårlige i forhold til US. Først og fremst føles de større ut og dermed tar opp mer plass på skjermen når du løper, samt treigere og mindre nøyaktige. Føler jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja hvis det er noe jeg hater så er det Kobra. :p HOLO versjonen til russland er ikke særlig mye bedre, men mer brukenes enn Kobra i alle fall. Og 4x scopet er ræl. Det burde heller være på 7 eller 12x scopet deres i større format. og brukenes m.t.p. høydegradering og avstandsmåling på "grafen". Men det blir vel litt for mye å håpe på.

Lenke til kommentar

Spike Video Game Awards presterer ved å ikke nominere BF3 til best graphics. Aldri tatt denne "award showen" seriøs, og tar den heller ikke seriøs i år heller.

 

Amerikanske console fanboys ftl!

 

http://www.spike.com/events/video-game-awards-2011-nominees/voting/best-graphics

 

Lett om ikke Frostbite 2.0 ikke gruser resten. Men selvfølgende spiller ikke kun grafikk en rolle her, selve "art stylen" har litt å si.

 

Men for meg virker som de ignorerer PC-en helt og kun ser på konsoll markedet(som vanlig).

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Jeg SUGER som recon, men fant Matimio på Youtube og han er vill og lager de beste BF3 videoene som er å finne.

 

Gode skills og veldig bra commentary!

 

http://youtu.be/6CQlW65fFMA

 

 

Han har mange flere videoer, men denne er min favoritt ettersom det er recon jeg sliter mest med å tilpasse meg.

 

Så veldig nyttig var ikkje denne videoen. Som han sjølv seier det, er til dømes å berekne langdistanseskot og "bullet drop" noko av det mest utfordrande, men det viser han jo ikkje. nokon som forresten har noko tips til det? Kor mykje må ein sikte over fienden dersom han til dømes er 200 eller 300 meter unna?

Lenke til kommentar
...

 

Så veldig nyttig var ikkje denne videoen. Som han sjølv seier det, er til dømes å berekne langdistanseskot og "bullet drop" noko av det mest utfordrande, men det viser han jo ikkje. nokon som forresten har noko tips til det? Kor mykje må ein sikte over fienden dersom han til dømes er 200 eller 300 meter unna?

Er nok bare å øve.

 

Ta et kontrollskudd for å se hvor kula lander. Skyt, og ikke gå ut av siktet. Da kan du se hvor mye bulletdrop det er på "den" avstanden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...