Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom størrelsen ikke er en hindring, så er vel Desire HD en god kandidat?

 

Må helt ærlig si at jeg ikke likte noen av telefonene som er ute nå, så jeg går nok for en ny Desire. Den er en god del billigere enn både Galaxy S og Desire HD.

 

Men, det er helt klart at telefonen jeg har nå har store problemer. Hverken led eller sensor virker nå. Telefonen henger ved installasjon av programmer, og den blir unormalt varm bare ved å ligge uten å være i bruk.

 

Er jeg heldig har jeg nye telefonen på plass til julaften, så er det bare å få levert inn telefonen jeg har nå til forhandler. Tipper den blir byttet til en ny Desire, eller at jeg blir kreditert salgssummen. Får jeg ny så går jo fortsatt Desire for en fin sum på bruktmarkedet, så da får jeg finansiert nye telefonen der.

 

En ting er ihvertfall sikkert. Når nye Desire kommer i posten så SKAL den rootes!

 

Så får jeg bare holde ut med Desire sine svakheter frem til noe som er bedre dukker opp på markedet i 2011:-)

Lenke til kommentar

Sende som i at du har en innspilt fil og ønsker å sende denne til en annen mobil? En annen android telefon er hvertfal lett, finnes mange apps som gjør dette.

 

Men når eg leser en gang til regner eg med at du ønsker å gjøre dette mens du filmer....

 

Yes som en videosamtale. Va dårlig forklart fra min side :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk fyrt i en stabil rom av Gingerbread i natt. Og det er raskt, det er så raskt at oppgaver utføres før man har tenkt på dem. UIen er nydelig og lock animasjonen er nice.

 

 

Link?

 

signaturen min

Gikk det greit å installere den nye Oxygen Ging. på N1TABLE? Leste noe om at det kunne være plassmangel?

 

Hva betyr S-off egentlig?

S-off betyr security off. Det er en modifikasjon som gjør at du bla. kan skifte på de forskjellige partisjonene som er satt i Desire.

 

Når man har gjort s-off modifikasjonen, så kan man lage en større partisjon til der hvor man installerer programmer. Lurer på om jeg fikk ca 70MB ekstra. Du kan lese mer her: http://alpharev.nl/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...