Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy.

 

 

Lurer på om det er noe kluss med den nye oppdateringen, for etter den kom så er batteriet MYE dårligere på min telefon. Nå holder den ikke mer enn halve dagen under normalt bruk der den holdt gjennom en hel dag.

 

Jeg har heeelt motsatt erfaring, etter oppdateringen har batteritiden gått opp... Over helgen var jeg oppe i 3 døgn, da uten exchange pushmail (men med gmail) og ikke mye bruk, men allikevel, ikke dårlig det...

 

/Espen

Jeg lurer på om den dårlige batteritiden etter siste oppdatering faktisk kan ha noe med Exchange sync å gjøre. Når jeg ser på Battery Graph for de siste døgnene, ser jeg at jeg stort sett god battertid når jeg har vært hjemme, men dårlig når jeg er på jobb. Jeg har Exchange sync på hele tiden, men muligens det fungerer på en annen måte når jeg er direkte tilknyttet lokalnettet der Exchange-serveren står - bare spekulasjoner foreløpig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om den dårlige batteritiden etter siste oppdatering faktisk kan ha noe med Exchange sync å gjøre. Når jeg ser på Battery Graph for de siste døgnene, ser jeg at jeg stort sett god battertid når jeg har vært hjemme, men dårlig når jeg er på jobb. Jeg har Exchange sync på hele tiden, men muligens det fungerer på en annen måte når jeg er direkte tilknyttet lokalnettet der Exchange-serveren står - bare spekulasjoner foreløpig...

 

Tror det må være det, merker ikke noe mer strømforbruk av exchangen, akkurat nå har jeg 7 timer siden jeg plugga ut, hvorav hele tiden med exchange push (over mobilnettet), ca 25 minutter med spotify, ca 3-4MB nedlastning i forbindelse med oppdatering av applikasjoner. Fortsatt 88% igjen...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Fikk beskjed av telefonen om at det var en oppdatering tilgjengelig i går, lasta ned og oppdaterte.. Men ser ut som at det har skjedd noe galt under innstalasjonen. Nå skrur deg seg av og på hele jævla tiden - får kontakt med den 2 sek så henger den seg opp og skrur seg av og på helt til den går tom for strøm :S Veldig kjipt ! :(

 

Har prøvd hard factory reset og hele pakka, men er samme problemet enda.

Har ikke gjort noe ulovligheter i form av roota den osv,

noen som vet hva jeg kan gjøre ?

 

Regner med at jeg må levere den til rep, kjøpte den på MPX.no , må jeg sende inn til de eller kan jeg ta med til en random butikk som selger telefonen :) ?

 

Takk på forhånd for svar !

 

 

jeg har samme problemet. jævla irriterende at den slår seg av og på hele tiden. pling. pling. pling. pling. og så får jeg error “The Application HTC Sense (process com.htc.launcher) has stopped unexpectedly” hele tiden.

 

noen som har noen forslag til å fikse dette?

Lenke til kommentar

Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy.

 

 

Lurer på om det er noe kluss med den nye oppdateringen, for etter den kom så er batteriet MYE dårligere på min telefon. Nå holder den ikke mer enn halve dagen under normalt bruk der den holdt gjennom en hel dag.

 

Jeg "hadde" samme problemet etter den siste oppdateringen og løste det (se post # 10727 side 537)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&view=findpost&p=16621468

Jævla møkk å måtte resette hele tlf og gjøre alt på nytt fordi de skal fucke opp med en oppdatering da. Dro ut strømmen for en 11-12 timer siden eller noe og er nå nede på 33% batteri uten å ha brukt tlf til noe annet enn 5-6 sms nå de siste timene.

Lenke til kommentar

Fikk beskjed av telefonen om at det var en oppdatering tilgjengelig i går, lasta ned og oppdaterte.. Men ser ut som at det har skjedd noe galt under innstalasjonen. Nå skrur deg seg av og på hele jævla tiden - får kontakt med den 2 sek så henger den seg opp og skrur seg av og på helt til den går tom for strøm :S Veldig kjipt ! :(

 

Har prøvd hard factory reset og hele pakka, men er samme problemet enda.

Har ikke gjort noe ulovligheter i form av roota den osv,

noen som vet hva jeg kan gjøre ?

 

Regner med at jeg må levere den til rep, kjøpte den på MPX.no , må jeg sende inn til de eller kan jeg ta med til en random butikk som selger telefonen :) ?

 

Takk på forhånd for svar !

 

 

jeg har samme problemet. jævla irriterende at den slår seg av og på hele tiden. pling. pling. pling. pling. og så får jeg error “The Application HTC Sense (process com.htc.launcher) has stopped unexpectedly” hele tiden.

 

noen som har noen forslag til å fikse dette?

 

Anybody? Jææævla kul oppdatering !!

Lenke til kommentar

Har lenge sett på denne mobilen, og når jeg nå får skrapt sammen en del penger siden det er jul har jeg sett rundt og sett at mobilen koster 3789,- på Expert's nettside.

 

Jeg kan da hente den i butikken i bygda mi. Hvor lang tid vil det ta før jeg får den om jeg bestiller den i morgen/overimorgen?

 

ps: jeg bor midt i mellom Trondheim og Oslo.

Lenke til kommentar

 

første link

denne har jeg lest på før og den hjelper ikke. telefonen går i en ond sirkel og du får ikke gjort en drit. restarter helt av seg selv og kommer ikke inn i htc sense.

 

andre link.

leser mer på denne senere :cool:

Endret av Sopps
Lenke til kommentar

Hvordan er batterilevetiden på denne telefonen?

 

Leveres vel med Android 2.1, begynner den å bli utdatert nå?

 

Batteritiden er dårlig hvis du bruker pushmail og få noen titalls mail om dagen samtidig som du tar en del telefonsamtaler.

 

Det var batteriet som gjorde at min Desire nå lever som surfebrett på nattbordet.

 

Som andre skriver kommer ny Desire nå med 2.2, samt at du enkelt kan oppgradere til 2.3 hvis du er litt datakyndig og forstår at du potensielt kan ødelegge telefonen ved å gjøre det. (Du finner mer om dette på XDA-developers.com...)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Fikk en ny OTA oppdatering akkurat nå (nr. 2 i desember!) som ikke ser ut til å ha vært særlig stor, og den trengte ikke reboote telefonen. Noen som vet hva den gjør?

 

[Rettelse: Rebooting er visst nødvendig likevel... får se om jeg merker noen forskjell etterpå...]

 

(Håper ærlig talt den fikser noe tull som kom med forrige oppdatering tidligere i måneden, nemlig at telefonen begynte å oppføre seg anderledes ved avslutning av samtaler - alt ble svart og jeg fikk ingen bekreftelse på om samtalen faktisk ble avsluttet.)

Endret av polsen
Lenke til kommentar

Hvordan installerer jeg alle apps på minnekortet? Har 16GB minnekort, men likevel så har jeg ikke nok internminne til å installere nyeste oppdateringen :p

 

Det går ikke uten root. Noen apps kan kun ligge på telefonminnet, og det er pain in the ass. Du kan dog laste ned programmer som arkiverer appen på minnekortet, og fjerner den fra telefonminnet. Du kan ikke bruke appen da, men du kan returnere til appen og installere den på nytt.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Som vi alle vet er det et veldig lite internminne på HTC Desire. Når jeg ser på hva som tar opp mest plass, etter å ha fjerna det mest unødvendige, ser jeg at kontaktlagringsområdet er på hele 27 MB (ca). Men jeg har bare rundt 260 kontakter! Og jeg finner ikke ut hvordan jeg lagrer alle kontaktene på google account, for det må jo frigjøre vesentlig med plass??

 

(Fant det ut når jeg skulle installere den nyeste oppdateringen, som jeg forøvrig ser at skaper kun trøbbel, så jeg venter med å oppdatere til det er fikset)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...