Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Oppdaget nylig at mange av mine default programmer var meget utdatert, som f.eks. Facebook for android, YouTube for Android, Gmail, Google Maps, de som fulgte med telefonen. Disse, med unntak av Gmail og Google Maps har ikke blitt varslet i Market om, så dette måtte jeg søke opp manuelt for å oppdatere. Er det kanskje noen flere jeg apps som kan være utdatert, tenker da først og fremst på f.eks. nettleseren, den finner jeg ikke på market...

bump, virkelig ingen som har noe innsikt ang. disse appene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaget nylig at mange av mine default programmer var meget utdatert, som f.eks. Facebook for android, YouTube for Android, Gmail, Google Maps, de som fulgte med telefonen. Disse, med unntak av Gmail og Google Maps har ikke blitt varslet i Market om, så dette måtte jeg søke opp manuelt for å oppdatere. Er det kanskje noen flere jeg apps som kan være utdatert, tenker da først og fremst på f.eks. nettleseren, den finner jeg ikke på market...

bump, virkelig ingen som har noe innsikt ang. disse appene?

Har opplevd det samme, men er sånn tålig oppdatert tror jeg. Ta et kjapt søk på marked med søkeord Google. På min telefon fant jeg bare Google Search som trengte en oppdatering. De "offisielle" Google-appene ligger trolig høyt i søkeresultatet, så litt scrolling og du får grei oversikt over hvordan du ligger an. Du ser fort hvilke apper som er merket med rød manuell oppdatering.

Lenke til kommentar

Faen as, irriterer meg litt å se videoer av boot-tiden til Desire HD. Noen som vet om det er mulig å få til det på vanlig Desire?

 

Synnes du boot tiden er viktig? Jeg synnes selvfølgelig det er fett med en telefon som booter på et par sekunder, men hvor brukbart er det egentlig? Starter telefonen på nytt veldig skjeldent, altså kun når den går tom for strøm.

Lenke til kommentar

Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy.

 

 

Lurer på om det er noe kluss med den nye oppdateringen, for etter den kom så er batteriet MYE dårligere på min telefon. Nå holder den ikke mer enn halve dagen under normalt bruk der den holdt gjennom en hel dag.

 

Jeg "hadde" samme problemet etter den siste oppdateringen og løste det (se post # 10727 side 537)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&view=findpost&p=16621468

Lenke til kommentar

Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy.

 

 

Lurer på om det er noe kluss med den nye oppdateringen, for etter den kom så er batteriet MYE dårligere på min telefon. Nå holder den ikke mer enn halve dagen under normalt bruk der den holdt gjennom en hel dag.

 

Jeg har heeelt motsatt erfaring, etter oppdateringen har batteritiden gått opp... Over helgen var jeg oppe i 3 døgn, da uten exchange pushmail (men med gmail) og ikke mye bruk, men allikevel, ikke dårlig det...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...