Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvb tester jeg ut SlideIT for tiden. Veldig overraskende over hvor godt den gjenkjenner ord selv når jeg slideruøyaktig. Den har likevelet par irritasjonsmomenter:

- Går automatisk tilbake til bokstavtastaturet så fort du har tastet ett tegn.

- Ikke mulig å endre mellom store/små bokstaver inne i et ord. (Bortsett fra å ha kun første bokstav stor, selvfølgelig.)

Lenke til kommentar

Endelig Norsk! Denne har eg gledet meg til!

 

Tips, swiftkey free gir 31 dager prøving.

 

Edit: gratis saken støtter ikke norsk enda :(

 

Jovisst gjør den det, og det står også i beskrivelsen i Market... Null stress å bruke den på norsk gitt.

 

/Espen

 

Appbrain som ikke var oppdatert. Sjekket ikke marked. Kjøpte det uansett og det er nydelig!

Lenke til kommentar

Har akkurat lagt inn den nye Desire HD-ROMen som er tilpasset internminnet til en vanlig Desire, og jeg må si at det er en smooth opplevelse. Hjelper sikkert og at en kernel som overklokker til 1190 følger med.

Har ikke mye å si om batteritid ennå, siden jeg har hatt den i halvannen time, men regner med det er det samme som alltid; en dag med aktivt bruk, og to dager med lite bruk.

 

Me like hvertfall, anbefales viss du liker å leke med ROM

Lenke til kommentar

Foreløpig får du den samme bloatwaren med på HD-ROMen, utviklerne har ikke kommet så langt at de har strippet den fra hverandre ennå og satt opp online kitchen.

Men siden jeg kjører launcherpro så fjerner jeg bare uønskede elementer fra appdrawer, og ser dem aldri (ulempen er jo at jeg ikke kan kjøre HTC-widgets, men de har jeg egentlig aldri brukt, selv om det er en noen litt interessante widgets i nye Sense).

Ellers er jo det noen forskjeller som er beskrevet på diverse nettsteder som f.eks her

En fordel jeg liker er at HTC har laget en Picasa-integrering som kan lastes ned.

Og selvfølgelig onlinefunksjonene på htcsense.com du kun får med ny sense (som ganske sikkert ikke kommer i offesiell versjon til Desire)

Lenke til kommentar

ROM for dummies:

Sakset fra Wikipedia:

"ROM betyr Read-Only Memory og er en form for minne i en datamaskin som ikke kan skrives til på noen enkel måte. For praktiske formål så er det bare lesbart." :hmm:

 

Brukes som betegnelse på "operativsystemet" på telefonen, så når man legger inn en ny ROM, så overskrives operativsystemet som HTC la inn, og der legges inn et som er utviklet av, vel, utviklere, som spesialiserer seg på å lage optimaliserte versjoner av HTC sitt operativsystem, eller en tilpasset versjon av Android, sånn som Google laget det uten HTC sine tilpasninger. :yes:

 

De kan og lage nye instrukser for prosessoren (kernel) som tillater den å kjøre på en høyere hastighet, eller bruke mindre strøm.

 

Alternativt er det en alkoholholdig drikk laget på sukker, som etter noen års lagring på eikefat utvikler en fyldig og bløt smak, og som kan nytes som den er. Brun rom er godt! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...