Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en smart moobil. Mail står på push, mobilt nettverk konstant på og surfer og leser mail.

På en vanlig arbeidsdag på 12 timer så er det stor sjanse for at den går tom mot slutten av dagen. Hører heller ikke på musikk, for er avhenging av å ha strøm på tlf, Tar tlf av lading nå og stikker på jobb så kan sjekke hvordan batteriforbruket er i dag.

Lenke til kommentar

Som en smart moobil. Mail står på push, mobilt nettverk konstant på og surfer og leser mail.

På en vanlig arbeidsdag på 12 timer så er det stor sjanse for at den går tom mot slutten av dagen. Hører heller ikke på musikk, for er avhenging av å ha strøm på tlf, Tar tlf av lading nå og stikker på jobb så kan sjekke hvordan batteriforbruket er i dag.

 

Hva med å begynne å jobbe på jobb?

 

Satt på et kjedelig kurs her om dagen. Da var den 35% klokken 16 fra 07.30. Da snakker vi MYE surfing via 3G.

Lenke til kommentar

Var selv nede på under et døgns brukstid ( kun rundt 12 t ). Dette ordnet seg etter en factory resett og oppsett av telefonen manuelt igjen uten noen restore av backup eller programmer. Lagt inn apps jeg trenger på nytt ( kun 5 - 6 stykker ) . Har både exchange o vær synk. Er nå tilbake til over 2 døgns brukstid .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Du mister det som er på telefonen, ikke det som er på minnekortet.

 

Kontaktene kan du eksportere til minnekort/ epostkonto o.l.

 

 


 

 

Min telefon har akkurat vært på rep., og etter den er tilbake er det en veldig merkbar forskjell på batterilevetiden. Batteriet varte mye lengre før.

 

Hvorfor er det sånn? Er det noe jeg kan gjøre med det?

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Går det ann å formatere tlfen?

 

Mener du å stille telefonen tilbake til fabrikkinstillinger? Isåfall, ja.

 

EDIT: Det er ikke bare instillinger som blir tilbakestilt. Alle apps blir fjernet osv, så jeg tror det er det nermeste du kommer til formatering.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Du aner ikke hva du mener. :p

 

Hard reset tilbakestiller den slik den var da du pakket den ut av esken (minus systemoppdateringer som har blitt installert etterpå). Alt bortsett fra /system-partisjonen slettes, det vil si alle data, alle brukerinstallerte apps osv.

 

Det er i praskis en "formatering" av alle andre partisjoer av /system-partisjonen, og tilsvarer i praksis å kjøre en gjenopprettings-cd som fulgte med laptopen for å få den slik den var ut av boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...