Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurte på om jeg legger inn bestilling på netcom nå. Vil dem garantere meg en tlf da etter 24 aug selvfølgelig :)? eller må jeg vente fram til neste bestilling kommer inn?

 

Ingen garanti på at du får din sendt den 24, heller ingen garanti på at de faktisk får den den 24.

Lenke til kommentar

Begynner snart i ny jobb og jeg trenger da tilgang på jobb mail i tillegg til den vanlige mailen min på min desire.

Hvordan konfigurerer jeg 2 forskjellige mail kontoer så de fungerer uten at jeg må logge av og på med forskjellige brukerkontoer?

Kan jeg rett og slett legge til en ny mail app og legge inn jobb mail info på den?

 

Du bør si litt om hva slags mailservere du skal koble deg mot, Exchange? GMail? POP? IMAP?

Lenke til kommentar

Er det mulig? Finner ikke igjen ringetonene jeg lasta ned fra Zedge. De ligger under ringetoner men for å sende de videre via bluetooth så må de jo legge seg under musikk eller noe sånt? Noen som kan hjelpe?

Har du prøvd under "Download"?

Nå spør jeg sikkert dumt men hvor finner jeg download?

Lenke til kommentar

hva er egentlig roaming? har telenor og makspris på data i døgnet er 9 kr.

 

 

Roaming har strengt tatt ingenting med datanedlasting å gjøre.

det har noe med hvilket nettverk mobilen din bruker. hvis du har network norway som mobilleverandør så bruker den telenors nettverk når network norway sitt ikke er sterkt nok eller ikke finnes. Dette kalles roaming, dette er det man kaller nasjonal roaming.

 

når man er i utlandet så "låner" deres nettleverandør nettet fra en av de lokale nettleverandørene...sånn som telia i sverige...dette kalles internasjonal roaming. dette gjelder ikke bare bruk av mobil data men også når du ringer vanlige samtaler i 2g/3g.

 

Nasjonal roaming koster ingenting enn det din mobilleverandør har i abmnt i ditt...

 

men ved internasjonal roaming...og det som de fleste omtaler roaming koster ekstra.....så hvis du sitter i tyskland og noen ringer deg og du er på "roaming" så betaler du kostnadene fra norge og til tyskland.

i det siste så har man brukt roaming bare for mobil data...sånn at det er databruken i utlandet som kosterekstra...så derfor blir man lettere forvirret av det hele.

 

så kort sagt. R i norge betyr at du er på lånt nett, det koster deg ingenting.

R i utlandet....det vil koste deg ekstra godt med penger når du bruker telefonen.

Lenke til kommentar

Har du desire med AMOLED eller SLCD?

AMOLED

Har en Desire med Froyo og SLCD skjønner du. Da er det ikke like lett fordi du må sette telefonen i debugging uten å se noen ting.

Mhm, tror jeg fikk med meg det fra et par sider baki her. Leste mens jeg venta på at flashingene skulle gjøre seg ferdig, helsike den tråden her går fort!

 

Leste grundig på fremgangsmåte først. Eneste jeg fant ang. SLCD var at du burde drite i det foreløpig, siden det er en annen driver til det displayet enn til AMOLED og du derfor, som du sier, må rote rundt i menyene i blinde. Det er ikke noe særlig...

 

Men FØLG MED på xda, det kommer sikkert noe der etterhvert!new_yes.gif

Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt besvart tidligere, men spør allikevel.

 

Har fått et ekkelt problem med minnekortet.

Får opp en melding når jeg starter opp mobilen om at minnekortet er "read only".

 

Jeg får ikke lastet inn bilder, videoer, og får heller ikke lastet ned musikk via Spotify eller knipse bilder.

 

Har søkt litt kjapt rundt på google, og det eneste jeg har lest som forslag der er å formatere minnekortet. De skriver at problemet kan skyldes lite plass på minnekortet, men jeg har fremdeles over 1 GB ledig på et 8 GB-kort.

 

Minnekortet dukker som vanlig opp på min datamaskin når jeg kobler i USB-kabelen, men får beskjed om å sette inn en disk i stasjonen når jeg prøver og åpne minnekortet.

 

Er det noe annet alternativ enn å formattere kortet, og vil problemet dukke opp igjen når jeg overfører alt tilbake på minnekortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...