Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken guide bruker dere for å roote telefonen? Jeg har hatt min siden påske, og kunne tenkt meg en del betal-apps selv, men får jo ikke lov. :\

 

Husker jeg prøvde denne tidligere, men jeg klarte ikke lage gold card. Vet ikke helt hva som skjedde.

 

Hva bruker dere til å ta backup av telefon og minnekort når telefonen er orginal? Jeg har ikke kjørt en eneste oppdatering enda fordi jeg leste en eller annen plass at dersom jeg gjør det så kan ikke telefonne rootes etterpå ... tar jeg feil? :p

 

På forhånd takk for svar. :)

 

Edit: Sorry! m:IQ var det, jeg leste det for litt siden, jo :p

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Hvilken guide bruker dere for å roote telefonen? Jeg har hatt min siden påske, og kunne tenkt meg en del betal-apps selv, men får jo ikke lov. :\

 

Husker jeg prøvde denne tidligere, men jeg klarte ikke lage gold card. Vet ikke helt hva som skjedde.

 

Hva bruker dere til å ta backup av telefon og minnekort når telefonen er orginal? Jeg har ikke kjørt en eneste oppdatering enda fordi jeg leste en eller annen plass at dersom jeg gjør det så kan ikke telefonne rootes etterpå ... tar jeg feil? :p

 

På forhånd takk for svar. :)

 

Edit: Sorry! m:IQ var det, jeg leste det for litt siden, jo :p

 

SRD lagde en fin guide på s. 17 i denne tråden. Goldcard trenger du ikke. At du oppdaterer den skal heller ikke ha noe å si. Jeg roota min helt uten problemer på nyeste 2.1 oppdatering.

Lenke til kommentar

Takker for svar! Det ser ut til at det fungerte. Skal den se ut til å være fra fabrikkinnstillingene ...? Eller skulle jeg ikke trykket på sikkerhetskopien på SD-kortet som jeg til slutt fikk spørsmål om ? :p

 

Jeg finner superuser-whatever i menyen, så tror det er i orden.

 

Nå, til noe viktigere. Hvordan får jeg kjøpt fullversjonen av Robo Defense?

Lenke til kommentar

Supert! Har lastet ned og installert programmet, men ser ikke ut til at det klarer å få simkortet mitt til å simulere at jeg er US-gærning.

 

Jeg trykket på "Providers", og valgte T-Mobile (US) der nummeret er 310260. Så står det working in progress, 0% 0/10 ... der omtrentlig stopper det. Forslag til hva det kan være?

 

Edit: Jeg restartet telefonen og prøvde igjen, da kom det opp en svart skjerm, med oppgavelinja øverst som vanlig, og ne ny linje under den der det står "SU Request".

 

Edit: "Beklager! Aktiviteten SU Request (i applikasjonen Superuser Permissions) svarer ikke."

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Hva som var galt vet jeg ikke. Jeg prøvde å roote telefonen på nytt, og da virket det. Eneste forskjellen jeg gjorde fra første gang, er at nå godtok jeg ikke å bruke sikkerhetskopien på SD-kortet som jeg fikk spørsmål om når jeg startet telefonen på nytt etter rooting.

 

Nå finner jeg apps på marked! :D Takk for hjelpa folkens, nå må jeg få lønn snart!:p

Lenke til kommentar

Kan du legge til et punkt 8 i guiden på side 17?

 

8: Husk at telefonen formateres og at eventuelle alarmer stopper, så dersom du skal på skole/jobb i morgen tidlig/kveld/whatever, husk å skru på alarmen igjen -_-

 

På forhånd takk! :hrm::p

Hehe :p

 

Har forresten komme ny og oppdatert guide her ;)

 

Må også tipse om at Azure 2.2 rom har kommet ut i versjon 1.0 og den fungerer utrolig bra. Har ikke opplevd et eneste problem med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...