Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg brukt offisiell 2.2 med Sense siden igår og må si at den fungerer veldig bra. Sense er veldig raskt og har ikke opplevd noen problemer. Eneste som er litt synd er at Wi-Fi hot spot slutter å fungere hvis telefonen blir overklokket (sikkert fordi OC-kernelen er basert på 2.1-kernel).

Lenke til kommentar

Er vell ikke snakk om at det bare gjelder for utlandet, men heller at Vodafone har lansert sin versjon av Froyo updaten til Legend. (Med Vodafone programmer osv.)Før HTC har gitt den ut til de "frie" telefonene som ikke er bundet av teleselskapet. Pleier og være motsatt, at den "rene" updaten kommer før teleselskaper får lagt på sitt dritt på den så vet ikke hvorfor det går denne veien nå...

 

Anyways.. Den updaten du har er det den offisielle med sense? (vodafone updaten?)

Gidder ikke roote hvis det er det til semi fungerene 2.2 med sense versjon :p

Lenke til kommentar

Nå kan ikke jeg rumensk, men i følge XDA-developers sin oversettelse ser ut som froyo kommer til Legend i løpet av "noen få dager". HTC Romania slapp denne twitteroppdateringen for en time siden.

 

Blir bra dette her, oppdateringen skal gi Legend bedre dekning både på telefonnettet og Wifi, appen Opera to phone skal fungere, raskere oppstart, bedre nettleser, adobe reader, "flashlight" og i tillegg skal ytelsen gå betydelig opp som nevnt tidligere i tråden! Angry birds skal visst nå gå flytende ;)

 

En oppdatert liste over offisielt utgitte HTC-roms til Legend finnes her. Som man kan se her er det gitt ut 2.2 til Vodafone i Storbritannia, Tyskland og Frankrike.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sjekket for update hver dag, men fortsatt ingen ting i sikte.

Noe nytt om når den blir sluppet her til lands?

 

Og en annen ting: Har det dukket opp handsfree med ledning til HTC?

Jeg tenker på en slik med et par knapper, mikrofon og uttak til 3,5mm jack midt på.

Nå må jeg fiske opp telefonen når jeg skal bytte sang eller for å svare en samtale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Nå har jeg sjekket for update hver dag, men fortsatt ingen ting i sikte.

Noe nytt om når den blir sluppet her til lands?

Jeg er også interessert i dette. Nå har det tatt irriterende lang tid, og i likhet med deg sjekker jeg hver dag i håp om at noe skal dukke opp - men nei. :(

Lenke til kommentar

Nå har jeg sjekket for update hver dag, men fortsatt ingen ting i sikte.

Noe nytt om når den blir sluppet her til lands?

 

Og en annen ting: Har det dukket opp handsfree med ledning til HTC?

Jeg tenker på en slik med et par knapper, mikrofon og uttak til 3,5mm jack midt på.

Nå må jeg fiske opp telefonen når jeg skal bytte sang eller for å svare en samtale.

 

Med min htc legend så fulgte det med handsfree med ledning. På denne så er det også hoppe frem og tilbake knapp (for musikk) og en leggpå/svar på samtale knapp.

Lenke til kommentar

Med min htc legend så fulgte det med handsfree med ledning. På denne så er det også hoppe frem og tilbake knapp (for musikk) og en leggpå/svar på samtale knapp.

 

Det fulgte med min og, men det er jo helt ubrukelig til annet enn samtaler.

 

Vurderer å klippe av pluggene på det som fulgte med og lodde på et 3,5mm-uttak.

 

Cellon: Det er jo ikke så rart at mikrofonen ikke virker siden det ikke er mikrofon på det du har.

Det er interessant at apple-kontroller virker på HTC, hvis man kan bruke appleutstyr på HTC er det jo endel å velge mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...