Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.2 kommer til desire i helgen. Så får håpe legend updaten kommer til uken :)

 

HTC har sagt at alle Mobiler som har kommet/kommer i 2010. SKAL ha Foroyo før jul.

 

Link, takk. :)

 

http://www.amobil.no/artikler/htc_serverer_froyo_for_jul/77238

 

men tipper dette går fortere siden Desire får sin froyo snart.

 

Takker! :) Men... Står det noe sted i klartekst at 2.2 kommer til Legend? Amobil sier "Desire og Legend får Android 2.2.", men i artikkelen har ikke HTC-personen kommentert noe vedr. Legend spesifikt. Ser man på kilden amobil.no har brukt så står det ingenting lignende "Legend får Android 2.2", så jeg tror amobil.no har vært for rask på avtrekkeren. Mao. finnes det ingen bekreftelse på at HTC Legend får 2.2... Håper jeg tar feil, selvsagt...

 

Det er jo lenge siden de gikk ut og bekreftet 2.2 for Desire, hvorfor ikke bare gjøre det med Legend i samme slengen?

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Søker du på google så kommer det en del saker der HTC sier at alle telefonene som har kommet ut i 2010 skal få Froyo. Jeg er ganske sikker på at Legend kommer til å få det. Hvis ikke får vi bare overlate jobben til root-gruruene på Xda-developers.com ;)

 

Btw: En ting som er litt rart med Legend er at når den underklokker seg så går den bare ned fra 600 Mhz til 480 Mhz. Altså ganske lite, ihvertall sammenlignet med f.eks Desire som går fra 1 Ghz til 250 Mhz. For å endre på dette kan en laste ned setCPU og der kan en endre minimumsverdien helt ned til 19 Mhz. Det er også mulig å lagre egne profiler for hvilken tilstand telefonen er i. F.eks har jeg satt at CPU-en skal ligge mellom 19 og 240 Mhz når skjermen er avslått, ganske enkel og grei måte å spare batteri på :) .

Lenke til kommentar

Søker du på google så kommer det en del saker der HTC sier at alle telefonene som har kommet ut i 2010 skal få Froyo. Jeg er ganske sikker på at Legend kommer til å få det. Hvis ikke får vi bare overlate jobben til root-gruruene på Xda-developers.com ;)

 

Jeg googlet litt...

if your phone was launched this year, we will most likely offer an upgrade for it to the Froyo version. This includes popular models like the Desire and Droid Incredible as well as hotly anticipated phones like the Evo 4G, MyTouch slide and upcoming models. We will announce a full list of phones and dates once we are closer to launching the upgrades. We are working closely with Google and our other partners to ensure we have the earliest access to everything we need to provide a complete and solid Sense experience on Froyo. We expect to release all updates in the second half of this year but can't be more specific yet.

 

Mao. finnes det fortsatt ingen sikkerhet rundt 2.2 til Legend... vi får vel bare vente på "full list of phones and dates once we are closer to launching the upgrades". Burde være nå snart.

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

SRD: setCPU funker vell bare på roota telefoner?

 

Edit: Hvordan er det google maps funker? Er det sånn at den bruker kun mobil nettet for og laste ned kart?

 

Så hvis jeg laster ned maps til et navigasjons system, så bruker den bare gpsen?

Endret av Rockna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...