Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Bare jeg som sliter til tider med at dekningen er veldig variabel på Legend? Hopper mye fra ingen ting til 3 strekker osv. Kan ha ingen dekning eller 1 strekk, så slå av og på flymodus for å få nesten full dekning. Sliter også litt med dårlig dekning generelt. Bor i Oslo så har aldri hatt trøbbel med dette her før. Er snakk om Chess. Vurderer om jeg skal klage til selger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som sliter til tider med at dekningen er veldig variabel på Legend? Hopper mye fra ingen ting til 3 strekker osv. Kan ha ingen dekning eller 1 strekk, så slå av og på flymodus for å få nesten full dekning. Sliter også litt med dårlig dekning generelt. Bor i Oslo så har aldri hatt trøbbel med dette her før. Er snakk om Chess. Vurderer om jeg skal klage til selger.

 

Dårlig deknig selv, måtte slå av 3g for å hele tatt ha dekning når jeg er hjemme.

Dette er midt i Sarpsborg, og med tele2 abb.

 

Har du merket at hvis du snur mobilen på siden med wifi påslått mister du signalet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på om det lar seg gjøre:

Vi har trådløsbedrift fra NetCom på jobben.

Det vil si at vi ikke har "hustlf" lengre så alle samtaler foregår via mobiltlf.

Det jeg lurer på er om det er mulig å få en annen ringelyd på samtalene som kommer inn via dette systemet? Nr kommer opp med 01 før nr til den som ringer.

 

Andre som har NetCom trådløsbedrift her?

Hvordan setter jeg over samtaler til andre mobiler?

Klarer det på andre tlf men ikke legend... Man skal sette nåværende samtale på hold, ringe opp den man skal sette over til, deretter taste 4# og grønnknapp(ringe knappen) den har jo ikke jeg på tlf..

Lenke til kommentar

Da kan man vist kjøpe apps i Norge.

http://www.itavisen.no/852876/naa-kan-du-kjope-betal-apps

 

Typisk, leverte inn min Legend pga. deknings problemer for noen dager siden. Så kommer vell også Froyo når den er inne på reprasjon.

 

Er det noen her som har 0 problemer med dekningen? Vurderer om jeg skal be om å få en annen modell istedet, føles som alle legend sliter med dekningen litt..

Lenke til kommentar

Da kan man vist kjøpe apps i Norge.

http://www.itavisen.no/852876/naa-kan-du-kjope-betal-apps

 

Typisk, leverte inn min Legend pga. deknings problemer for noen dager siden. Så kommer vell også Froyo når den er inne på reprasjon.

 

Er det noen her som har 0 problemer med dekningen? Vurderer om jeg skal be om å få en annen modell istedet, føles som alle legend sliter med dekningen litt..

 

Lurer jeg også på, har problemer med det selv.

 

Holder jeg mobilen sidelengs slik at jeg dekker over wifi antenna forsvinner wifi-dekninga, er det bare jeg som har det problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...