Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Har lest litt variert på forum rundtomkring. Q3 var jo egentlig dato som ble nevnt, men en som hadde sendt mail til HTC for bare noen dager siden fikk svar om at det ikke fantes noen informasjon om når det ville komme...

 

@Sawfish: Grunnen til at Legend ikke støtter live wallpapers er fordi det sinker ned hele telefonen. Selv med CM6 Azure ROMen som er froyo er det bare kanskje halvparten av live wallpaperne som ser noe bra ut (resten lagger/er trege), og hvis man bruker det så merker man at overall hastigheten på telefonen synker drastisk. Så det er IKKE å anbefale å bruker LWs :p

 

Aha, takk for svar om LWs :) Jeg leste på dette forumet for en stund siden at det var en som hadde snakka med en i Amobil. Han sa at oset er ferdig men det er til testing for så å komme i midten av oktober, det er derfor jeg tror det kommer i løpet av uken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo, har et plagsomt problem med min HTC Legend. Jeg bruker Handcent SmS og bruker det som standar valg. Men når jeg mottar meldinger kommer meldingen både i "meldinger" fra htc og Handcent, har slått av alle varslinger på "meldinger" men det kommer varsling begge steder. Hvordan kan jeg fikse sånn at det er bare handcent som kommer med varsler?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når Legend kommer til norske butikker i Phantom Black? Har veldig lyst å se den i virkeligheten før jeg eventuelt tar noe valg om å gå til innkjøp av den, men har jo ikke sett den i noen nettbutikker enda heller..

 

Forresten noen som har noen aning om når etterfølgeren til Legend kan ventes å lanseres? Skjønner at det ikke blir med det aller første ettersom de nå lanserer en ny farge til Legend..

Lenke til kommentar

Tror ikke alarmer kan gå om telefonen ikke er skrudd på. Dessverre. Vet dette går med for eksempel Sony Ericsson, men tror det er en greie med Android som ikke funker på den måten..

 

Diskuteres forøvrig her:

http://androidforums.com/htc-hero/10347-alarm-not-working-when-phone-switched-off.html

http://androidforums.com/sony-ericsson-xperia-x10-mini-pro/186504-alarm-when-switched-off.html

 

Edit:

Jeg sover med telefonen på.. Det tar for lang tid å skru den på hver morgen, dessuten står den som oftest på lading om natten.

Endret av jonaseg
Lenke til kommentar

Hei igjen, nå begynner jeg å bli ganske irritert her. Har et problem og et spørsmål.

 

Problem: som jeg har skrevet tidligere i denne tråden har jeg problemer med at "meldinger" og handcent varsler om meldinger. Jeg har slått av alle varslinger på "Meldinger" men den henter forsatt meldinger. Jeg har også satt handcent som standarvalg.

 

Spørsmål: Er det noen som har hørt noe om Android 2.2 til Legend nå?

 

 

Takk for svar!

 

Hei igjen, nå begynner jeg å bli ganske irritert her. Har et problem og et spørsmål.

 

Problem: som jeg har skrevet tidligere i denne tråden har jeg problemer med at "meldinger" og handcent varsler om meldinger. Jeg har slått av alle varslinger på "Meldinger" men den henter forsatt meldinger. Jeg har også satt handcent som standarvalg.

 

Spørsmål: Er det noen som har hørt noe om Android 2.2 til Legend nå?

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe mer om 2.2 fra HTC nei, men en god nyhet er at Legend skal få offisiell støtte CynanogenMod ROM fra versjon 6.1. Denne ser ut til å bli en god del raskere enn Azure (jeg skal få testet dette i løpet av de neste dagene). Det har også kommer en kernel som gir støtte for 864 MHz på Legend.

Lenke til kommentar

Tror ikke alarmer kan gå om telefonen ikke er skrudd på. Dessverre. Vet dette går med for eksempel Sony Ericsson, men tror det er en greie med Android som ikke funker på den måten..

 

Diskuteres forøvrig her:

http://androidforums.com/htc-hero/10347-alarm-not-working-when-phone-switched-off.html

http://androidforums.com/sony-ericsson-xperia-x10-mini-pro/186504-alarm-when-switched-off.html

 

Edit:

Jeg sover med telefonen på.. Det tar for lang tid å skru den på hver morgen, dessuten står den som oftest på lading om natten.

 

Sett den i flymodus.

Lenke til kommentar

Chri-ot: Hva mener du? Går det å sette den i flymodus og så skru den av, eller mener du at det å sette den i flymodus sparer masse strøm når den er påslått om natten?

 

Det siste vil jeg tro, men du kan jo prøve. Om det å sette telefonen i flymodus for så å skru den av virker, så ser det for meg ut som en fæl omvei for å løse ditt problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...