Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det mange single gutter der ute?


Gjest Guest_jente22_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente22_*

Beklager hvis noen syns at det er et dumt spørsmål. Jeg var lenge i et forhold, som ble slutt for en god stund siden. Nå har jeg lyst til å treffe noen igjen. Er det mange av dere? Hvor burde jeg lete? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Single gutter er som bakterier, vi er der uansett, mange har bruk for oss, og andre klarer seg fint uten oss :)

 

Men uansett, hvis du ikke gjør det fra før så begynn gjerne og trene på treningsstudio. kanskje ikke det helt store dating-monopolet, men er lett å bli kjent med andre der :)

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
Beklager hvis noen syns at det er et dumt spørsmål. Jeg var lenge i et forhold, som ble slutt for en god stund siden. Nå har jeg lyst til å treffe noen igjen. Er det mange av dere? Hvor burde jeg lete? :)

 

Ja, det er mange av oss! Du må berre leite litt for å finne oss :)

Lenke til kommentar
Gjest datingnettside

JA de fins.

 

Jeg vet det høres litt skeptisk ut, og man blir stemplet som litt desperat om man gjør det. Men: join en datingnettside, som f.eks. møteplassen. Det funker bedre enn man skulle tro.

 

Det fins mange udyr der inne, men i blant dem så finner man hyggelige folk. Jeg gjorde det egentlig bare litt på tull, men har begynt å snakke med masse greie gutter, og er nesten på gang med en av dem :)

Lenke til kommentar
Beklager hvis noen syns at det er et dumt spørsmål. Jeg var lenge i et forhold, som ble slutt for en god stund siden. Nå har jeg lyst til å treffe noen igjen. Er det mange av dere? Hvor burde jeg lete? :)

 

Man kan melde seg på diverse kurs eller hobbyer, så møter man jo endel likesinnede. Det er en måte. Ellers har man alltid datingsider. Ut på byen er også et alternativ, men vet ikke hvor bra den slår an til å finne en som er verdig å være en partner og ikke bare ONS - er sikkert mulig, men kanskje vanskeligere. Ville kanskje meldt meg på kurs/hobby og samtidig hatt en profil på datingside om jeg var deg. Hvis man går på skole så kan man jo begynne å bli kjent med folk man ikke pleide å være med før, går også an.

Lenke til kommentar
Er det mange fisk i havet?

 

Bare å begynne å fiske ;)

 

Men det hjelper ikke om å man fiske på feil sted :p

 

 

Om man fisker etter makrell her vil du ikke få fisk i det hele tatt om du ikke vet hvor du skal fiske, men om du slipper ut snøret på rett sted og drar det rett opp kommer det med 20 fisk på en gang.

 

 

Tror analogien sluttet for lenge siden, når jeg tenker meg om :tease:

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...