Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det mange single gutter der ute?


Gjest Guest_jente22_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se ut av vinduet ditt.

 

Ser bare snø jeg :dontgetit:

 

Ser snø, en bil.. der ble bilen borte.. ett lys.. en garasje.. en trampoline.. men ingen gutter/jenter :nei:

 

Hehe. tenkte akkurat det samme. Jeg kan legge til en boligblokk da. Så jeg kan se noe du ikke ser. Virker til å være litt variasjon så kanskje det er noen der ute som er mer heldige enn oss.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Men uansett, hvis du ikke gjør det fra før så begynn gjerne og trene på treningsstudio. kanskje ikke det helt store dating-monopolet, men er lett å bli kjent med andre der :)

Takk Gud for alle stramme damer som trener på treningsstudio. Det er kjekt å ha noe å hvile øynene på mellom settene!

 

good one!

Lenke til kommentar
Beklager hvis noen syns at det er et dumt spørsmål. Jeg var lenge i et forhold, som ble slutt for en god stund siden. Nå har jeg lyst til å treffe noen igjen. Er det mange av dere? Hvor burde jeg lete? :)

 

Joda, det er mange av oss. Men ikke alle er helt villige til å gi opp ungkarsstilen med å la dasslokket stå oppe, ha en rotete kjøkkenbenk, en merkelig lukt som vi ikke er helt sikre på hvor kommer fra enda, spille spill når og så høylytt vi bare vil, glemme å lukke kjøleskapsdøra, drikke rett fra melkekartongen, fise når det passer oss og å spise pizza/Fjordland 5-6 ganger i uka.

 

(Håper ikke jeg støtte noen ungkarer der ute nå!)

 

Jeg håper heller ikke at jeg skremte noen av dere jenter på utkikk. Vi tar så gjerne imot ei søt, blid og hyggelig jente, og du finner oss både her og der. Er du innom Sandvika en gang, så får du kanskje øye på meg også.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente22_*

Jeg trener på treningsstudio 2-3 ganger i uken, men det er sjelden jeg møter gutter der på min egen alder. De aller fleste er mye eldre eller yngre.

 

Kanskje jeg skal prøve å melde meg på en datingside bare for moro, hvis det er noen som har gode erfaringer med det. Det er kanskje en god idé så lenge jeg klarer å styre unna de useriøse.

Lenke til kommentar
Jeg trener på treningsstudio 2-3 ganger i uken, men det er sjelden jeg møter gutter der på min egen alder. De aller fleste er mye eldre eller yngre.

 

Da trener du på feil senter. Jeg trener på 3t og der er det en hel del rundt 18-24, også er egentlig neste bås 35+. 24 og oppover til 35 er nok fult opptatt med familie tenker jeg.

 

Ses i frivektsavdelinga ;)

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente22_*
Ses i frivektsavdelinga ;)

Viktig detalj. Tror det er der det er mest hunks å plukke opp, og kanskje ikke nødvendigvis i TopSpin eller BodyPump. Kan selvsagt ikke utelukke det, da. :)

 

He he, kanskje jeg burde sjekke litt der.

beautifu.com virker litt overfladisk. Jeg vil bare ha en helt vanlig gutt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...