Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler å velge enten energivåpen eller vanlige våpen. Med Perception på 10 og energy weapons på 100, better criticals, finesse og the professional perkene ble det nesten overkill. En nightstalker ble til en askehaug med ett skudd.

 

Enig med Maury at det er den beste DLC'en. Point Lookout er konge. Backwater-rifla er bare helt rå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Så jeg har såvidt begynt på Old World Blues. Så langt er det et meget godt DLC med mye god humor. Men det jeg digger mest(som en naturlig jazz- elsker) er radioen og musikken som blir spilt der. Nå har jeg vært over halve nettet for å finne hvor man kan finne sangene, men finner ingenting. Er det noen her som vet hvor sangene på Old World Blues radioen er under data?

Lenke til kommentar

Kjøpte Fallout New Vegas med Honest Hearts og Dead Money på Steams sommersalg, og har nå kommet igjennom alle tre.

 

Deilig å spille et spill som faktisk er det rollespillet det påstår å være! For min del er dette det ekte Fallout 3, ikke det makkverket som fikk det tallet bak seg.

 

Fallout NV

 

+ Masse nydelig "valg og konsekvens"! Dette er hva rollespill skal være!

+ Mange forskjellige måter å spille på

+ Velig bra dialoger

+ Noen interessante NPC'er

+ Bra lagt opp verden. Ikke bare en masse random fjas som Bethesda alltid driver med.

+ Lore, lore og mer lore

+ Kompanjongene dine er interessante i utgangspunktet...

 

- .... men elendig interaksjon med dem trekker ned

- Konsollifisert UI

- Uleselig kart

- Håpløs spillmotor

- Historien er forutsigbar og ganske middels

- Mange filler quests. Spillet burde vært mer lineært, men man kan jo hoppe over en del.

 

7/10

 

Honest Hearts

 

+ Fin verden

+ Fort ferdig....

 

- Hvor ble det av valg og konsekvens?

- Totalt uinteressante NPC'er og kompanjonger

- Forferdelig historie

- Enda flere bugs enn hovedspillet

 

5/10

 

Dead Money

 

+ Valg og konsekvens er tilbake!

+ Veldig interessante kompanjonger

+ Herlig stemning

 

- Historien er middels

- Det grusomme kartet gjør at du må nesten må lage ditt eget kart

- Backtracking på lik linje med eventyrspill på 80-tallet.

 

7/10 <- Denne er såååå nær en 8'er, men backtrackingen trekker ned. At det går an å ta en sånn designavgjørelse er for meg en gåte.

 

---------------------------------

 

Er det for mye å håpe på at Obsidian lager et ordentlig Elder Scrolls-spill for Bethesda?

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Trur kanskje det er litt mye å håpe på ... Eg trur i grunn det er mykje å håpe på at dei let Obsidian ta seg av Fallout 4 (du veit det kjem) òg, sjølv om det hadde vore best for alle. :p Samstundes tror eg at me før eller seinare får sjå eit Fallout-spel frå Obsidian i Creation Engine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...