Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer?? jeg er liked med ncr, henta meg klær i safehouse, gjør litt quest for andre da jeg ikke finner flere quest for ncr, så går jeg inn å sjekka og nå er jeg neutral med ncr?? hva har skjedd?? har ikke gjort quest for caesars legion..... kun litt i freeside og for followers of the apocalypse.. og når jeg finner nye ranger stations nå så er det ingen nye quest, finner ikke quest for ncr noen plasser no, har jeg gjort dem alle da? er kun lvl 23

Lenke til kommentar

Hva skjer?? jeg er liked med ncr, henta meg klær i safehouse, gjør litt quest for andre da jeg ikke finner flere quest for ncr, så går jeg inn å sjekka og nå er jeg neutral med ncr?? hva har skjedd?? har ikke gjort quest for caesars legion..... kun litt i freeside og for followers of the apocalypse.. og når jeg finner nye ranger stations nå så er det ingen nye quest, finner ikke quest for ncr noen plasser no, har jeg gjort dem alle da? er kun lvl 23

Kan hende du er nøytral pga ncr armour det skjedde med meg.

Lenke til kommentar

ja, var ingen quest der, var noen å prate med, men ingen quest.

 

Men hvem er sjefen i Ncp, som gir mest quest?

 

dem andre har liksom sjefer som gir deg quest...

 

Yes man, MR.house. the king. the legion vet jeg ikke for dem har jeg drept fra første stund hehe.

Endret av spaceway
Lenke til kommentar

ja, var ingen quest der, var noen å prate med, men ingen quest.

 

Men hvem er sjefen i Ncp, som gir mest quest?

 

dem andre har liksom sjefer som gir deg quest...

 

Yes man, MR.house. the king. the legion vet jeg ikke for dem har jeg drept fra første stund hehe.

 

Neivel? Det er flere quests i begge to for NCR. Ellers er det mssa NCR-location, searchlight, mojave outpost, camp golf, helios one, osv osv.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Så var man tilbake i New Vegas da :) Digg å spille fallout etter en del hundre The elder scrolls timer ;)

 

Noen FETE mods man bør plukke opp?

 

EDIT:Plukket ut noen fra nexus nå:

-A Goodspring safehose

-Animated Prostitusion (jeg er en gris, nuf said :p )

-Bloody Mess

-Bubbleheads (liker de fra FO3)

-DTPP sniper start pack

-Willow - A better Compaion Experience

-GoodSprings Player House (ja, like greit med 2 med en gang)

-Level Cap 100 (min andre playthru, så yes i cheat :p )

-Perk every level ( --- " ----)

-DFB - Random Encounters

-bosses for NV

-Nevada Skies

 

EDIT 2: Leter etter texture og grafikk overhaul mods, og finnes det "random encounters mods"?

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det meste på full completion er egentlig ganske greit. 3-star challenges og kanskje delvis 2-star bør du planlegge litt for, da det kan være vanskelig å gjennomføre om du har gjort "feil ting" tidligere. Hardcore mode er jo noe som tar en stund om du ikke vil spille det uansett. Og personlig synes jeg å vinne masse caravan-games er en kjedelig sak.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tømte nettopp Silver Rush for Van Graff-familien. Har prøvd flere ganger, men alt blir utrolig mye lettere med Rex på laget.

 

Jeg har en haug med verdisaker fra butikken deres nå. Men har tømt Gun Runners for penger. Er det noen andre bra steder jeg kan selge til? Noen våpenhandlere på The Strip?

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Det er så sykt hvor langt dette spillet er. Det går jo aldri tomt for quests!!!

Hvor lang tid tar det å runne alt sammen?

 

Jeg er en sånn som har brukt 150 timer på flere RPG-spill tidligere. Men er det bare fordi jeg er eldre at New Vegas virker veldig veldig langt?

 

Jeg har kommet til New Vegas nå, men forlot det ganske kjapt etter at jeg drepte Benny. ville gjøre ferdig quests i resten av verden først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...