Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri FORSØKT å unngå reklamen, er rimelig tilfeldig. :) Jeg fikk den hele forrige sesong, og var positivt overrasket over at jeg ikke fikk det i år. Trodde TV3 hadde droppet det, men så etterpå at folk her i tråden klagde på den, og innså da at det var noe med mitt oppsett som gjorde at jeg slapp unna.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri FORSØKT å unngå reklamen, er rimelig tilfeldig. :) Jeg fikk den hele forrige sesong, og var positivt overrasket over at jeg ikke fikk det i år. Trodde TV3 hadde droppet det, men så etterpå at folk her i tråden klagde på den, og innså da at det var noe med mitt oppsett som gjorde at jeg slapp unna.

 

Og hvordan er ditt oppsett?

Lenke til kommentar

Paradise Hotel i kveld!!!

 

 

To nye jenter sjekker inn på Paradise Hotel, og de kommer rett inn i en verden hvor spillet og taktikken dominerer. Men det er også rom for følelser, og to av deltakerne sniker seg unna for å tilbringe litt tid sammen i hemmelighet. På kvelden arrangeres det parodikonkurranse på hotellet, hvor deltakerne skal etterligne hverandre. Det blir en interessant øvelse, all den tid det er mange særegne karakterer på Paradise Hotel.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...