Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

- Man gjør jo litt rare ting i fylla

Daniel hadde på forhånd lovet pappa å ikke ha sex på TV, men...

 

- Man gjør jo litt rare ting i fylla. Det får dere jo se etter hvert, sa han.. Han var ikke helt sikker på at et opphold på det som ofte kalles sexhotellet ville være gunstig karrieremessig.

 

http://www.tv2underholdning.no/gkn/hamnes-mistet-dametekket-etter-paradise-3173814.html

 

 

Ser ut til at Daniel sjekker inn igjen da.

 

 

 

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

 

- Man gjør jo litt rare ting i fylla

Daniel hadde på forhånd lovet pappa å ikke ha sex på TV, men...

 

- Man gjør jo litt rare ting i fylla. Det får dere jo se etter hvert, sa han.. Han var ikke helt sikker på at et opphold på det som ofte kalles sexhotellet ville være gunstig karrieremessig.

 

http://www.tv2underholdning.no/gkn/hamnes-mistet-dametekket-etter-paradise-3173814.html

 

 

Ser ut til at Daniel sjekker inn igjen da.

 

 

 

 

 

 

 

ikke nødvendigvis, han sier ikke at han knulla der..

 

 

 

Lenke til kommentar

 

- Man gjør jo litt rare ting i fylla

Daniel hadde på forhånd lovet pappa å ikke ha sex på TV, men...

 

- Man gjør jo litt rare ting i fylla. Det får dere jo se etter hvert, sa han.. Han var ikke helt sikker på at et opphold på det som ofte kalles sexhotellet ville være gunstig karrieremessig.

 

http://www.tv2underholdning.no/gkn/hamnes-mistet-dametekket-etter-paradise-3173814.html

 

 

Ser ut til at Daniel sjekker inn igjen da.

 

 

 

 

 

 

 

ikke nødvendigvis, han sier ikke at han knulla der..

 

 

 

 

Jo, men når det står "hadde lovet pappa å ikke ha sex på TV, men.." er det naturlig å tolke det dit at han hadde det, eller nesten hadde det i fylla en eller annen gang. Når han i tilegg presiserer at dette er noe vi vil se etterhvert virker det jo som om han kommer inn igjen.

 

Lenke til kommentar

Ser at flere irriterer seg over reklamen, både på TV og web-TV. Jeg får aldri reklame på web-TVen, og det er fantastisk - er heller ikke svart bilde der reklamen ellers hadde vært, slipper den helt. Tror jeg vet hvorfor, send PM for info for de som er interessert (TV3 blir vel ikke helt happy hvis de oppdager det).

Lenke til kommentar

http://victorianorrman.blogg.no/

 

Det er veldig mange som er nysgjerrige på hva som skjer med Torbjørn og jeg. Det har også vært mye spekulasjoner om Helfner og jeg. Vel her har dere svaret. Jeg vil egentlig holde dette for meg selv, men virker som jeg blir nødt til å dele det :o)

 

Ja vi har ett åpent forhold med hverandre! Det tok litt tid før vi fant ut av ting, siden Helfner og Torbjørn er veldig usikkre på sin legning. Jeg vet ikke om det skinner igjennom, men vi har hatt mange kvelder hvor vi har pratet dette tema opp og ned. Og Gutten har følt seg tiltrukket av hverandre, og av meg. Jeg liker jo begge guttene kjempe godt så vi er nå "kjærester"

 

Skjønner hvis dette kommer som ett sjokk for mange, kanskje en del som ikke ble overrasket og, men det var dette vi fant ut blir best for oss!

 

Klemzz Wico

 

Jeg lo, selv om den var litt tørr. :!:

Lenke til kommentar

Ser at flere irriterer seg over reklamen, både på TV og web-TV. Jeg får aldri reklame på web-TVen, og det er fantastisk - er heller ikke svart bilde der reklamen ellers hadde vært, slipper den helt. Tror jeg vet hvorfor, send PM for info for de som er interessert (TV3 blir vel ikke helt happy hvis de oppdager det).

 

Og hva er trikset? Reklamen er jo ikke plagsomt irriterende og heller ikke så lang, men hadde vært greit uten den også da. 

Lenke til kommentar

Jeg får aldri reklame på Web TV. . . send PM for info for de som er interessert, TV3 blir vel ikke helt happy hvis de oppdager det.

 

du overdriver diskusjon.no hvis du tror det har noe å si å legge det ut her.

Med like mange brukere som en stor norsk by finnes det vel ikke noe "verre" forum å legge det ut på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...