Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale den orginale Apple-casen. Brukte den i vel to måneder, og den er veldig stygg og slitt. Ikke ser den bra ut heller. Kjøpte en Capdase case i Malaysia, men klarer ikke finne den på nettsiden deres, så får ikke vist den til deg, men anbefaler å finne noe annet enn Apple-casen.

Lenke til kommentar

Du blir sikkert helt ok fornøyd ja, men den er absolutt ikke verdt de $35 Apple krever for den.

 

Tja... Jeg synes den gjør jobben ypperlig, jeg. Den er stiv og ikke mye større enn selve iPaden, sik at den beskytter den godt uten at det blir for mye ekstra å dra med seg rundt.

 

Jeg tror veldig mange ikke liker den på grunn av at den tiltrekker seg støv og smuss som den gjør. Hadde vært interessant å høre hva designerne tenkte når de valgte dette materialet.

 

Bortsett fra at den konsekvent ser ut som om jeg har tørket støv med den så er det den beste casen jeg har sett til iPad hvis man tenker beskyttelse og passform.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Hva er definisjonen på smuss egentlig? :p

 

Min trekker ikke til seg noe støv i det hele tatt, men merker at hvis jeg f.eks. hadde sølt litt nugatti på den så hadde den trukket det godt til seg. Har prøvd flere skinnvesker, men alle er enten dårlig kvalitet eller alt for store. Jeg har kjøpt en iPad mye pga størrelsen, når den plutselig blir større enn nett-PC-en min føles det så feil.

Lenke til kommentar

Hva er definisjonen på smuss egentlig? :p

 

Min trekker ikke til seg noe støv i det hele tatt, men merker at hvis jeg f.eks. hadde sølt litt nugatti på den så hadde den trukket det godt til seg. Har prøvd flere skinnvesker, men alle er enten dårlig kvalitet eller alt for store. Jeg har kjøpt en iPad mye pga størrelsen, når den plutselig blir større enn nett-PC-en min føles det så feil.

 

Tørk hendene godt, dra så baksiden av en knoke over coveret.

 

Behold; smuss!

 

;)

 

-KJ

Lenke til kommentar

gah... vil det si at jeg har kjøpt katta i sekken her eller kan jeg aktivere apple protection plan når ipad lanseres i norge?

 

AppleCare må registreres innen så og så lenge etter at produktet er kjøpt, så med mindre jeg husker feil så har du nok et lite problem.

 

Problemet er imidlertid ikke større enn at du kan "flytte" til en plass der de har AppleCare for iPad, f.eks. England? Hørt at 10 Downing Street er en fin plass å bo... :ph34r:

 

-KJ

Lenke til kommentar

Så hva vart vi "enige" om? kan jeg registrere apple care etter 1. år eller bør jeg skaffe meg en adresse i UK? hvordan blir det eventuelt ved service når det trengs?

 

edit: dumt spm, men kan apple care brukest på min iphone istedenfor ipad?

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...