Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noe informasjon om skikkelige offline-karttjenester? Helst ikke mer avansert enn Google Maps.

Kommer nå an på om du skal ha det til navigasjon, lek eller noe annet. National Geographic har et ganske bra offlinekart over hele verden; hadde iPhone-versjonen med på tur i sommer, knallsuksess å kunne forklare hvor i verden jeg er fra til folk på den mongolske landsbygda, samtidig som jeg fikk forklart hvor kanadiere vi møtte bodde.

Lenke til kommentar

Ah du skrev jo forsåvidt det tidligere.

 

Men formelen de bruker for å regne ut signalstyrken på enhetene er sannsynligvis den samme på iPhone 3GS, iPhone 4 og iPad 3G. Dvs. før noen av de er oppdatert.

 

Her er hva Apple skrev den 2. juli: "We will issue a free software update within a few weeks that incorporates the corrected formula. Since this mistake has been present since the original iPhone, this software update will also be available for the iPhone 3GS and iPhone 3G"

 

De nevner ikke iPad i dette brevet.

Lenke til kommentar

Har fått et litt snodig og veldig irriterende problem på iPadden her...

 

Har kjøpt og innstallert en del apps gjennom app store og nå fungerer plutselig ikke 20 av dem. Dvs. alle på side 2 på padden funker ikke. Jeg kan ikke trykke på dem fjerne dem eller flytte på dem.

 

Det er som om de ikke eksisterer rett og slett..

 

Hvordan får jeg fikset det der egentlig?

 

Takk for svar

 

 

EDIT: Det fikset seg selv når jeg fant ut hvordan jeg skulle skru den av :p Etter reboot vr alt fine :D

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Ok.. en ting jeg sliter med her da...

 

Altså.. hvis jeg til eksempel er på side 45 i app store og installerer det programmet går den ut av app store.

 

Når jeg da går tilbake igjen så må jeg begynne på nytt og bla meg helt frem til side 45 igjen :dontgetit:

Endret av R@ge
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fant en iPad for en uke siden. Ser at den tilhører en kar i USA, som var på ferie her. Jeg har notert og sendt han mail ang. iPad'en, men han svarer ikke. Så jeg ser det som mitt nå. Jeg har forsøkt å få tak i han, uten hell.

 

Den er jo selvsagt engelsk, er det mulig å få den på norsk? Forresten, hvor mye er den verdt? Hvis jeg skulle solgt den på feks. finn.no? Det er er 64GB ellers pent. Ikke skader, eller riper.

Lenke til kommentar

Hvis han var på ferie i Norge for en uke siden skal du ikke se bort fra at han stadig er på ferie, og ettersom han har mistet iPaden sin kan det muligens være krøkkete å få sjekket mailen mens han reiser. Så jeg synes det var vel friskt å anse den som din nå.

 

Men norsk får du den ikke på.

Lenke til kommentar

Ok, ja nesten to uker da.. Etter det jeg ser på av spill, bilder osv. er det en gutt på rundt 10 år som eier den. Ønsker selvsagt at gutten skal få den tilbake. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg liksom må vente.

 

Synd for han. Siste utvei for meg er å selge den. Ikke interesse av den. Ellers så har jeg jo alltid en nevø på 7 år, som kan få den. Hvis ikke eieren gir lyd fra seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...