Gå til innhold

Itavisen er blitt søppel!


Liquid Crystal

Anbefalte innlegg

Jeg satt her om dagen og kjedet meg foran pc'en. Det som ofte skjer da er at jeg surfer rundt etter artikler og nyheter innen teknologi. Tidligere var itavisen et av mine faste nettsteder å gå innom, men av en eller annen grunn sluttet jeg med dette.

Da jeg bestemte meg for å gå innom itavisen og se om det var noe snacks å lese om ble jeg møtt av en vederstyggelighet. Hele siden var rammet inn av en lysende gul, animert reklame for komplett! Og telenor har kapret hele bunnen av siden.

Hva har skjedd med itavisen?!

 

Jeg husker den tiden hvor itavisen var en respektabel og stilren nyhetsside for dem av oss som liker å holde seg oppdatert på teknologi.

Hva forandret seg?

 

-diskuter

 

(flytt gjerne posten til en mer fornuftig del av forumet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aller internett eier også digi.no som faktisk er veldig bra.

Itavisen har blitt for kommersielt, men de er tross alt norges største nettsted for it-nyheter så kanskje de må bare skrive korte og enkle artikler som folk orker å lese (ikke ala anadtech sine 20+ siders artikler)

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

Det finnes vel ikke noe marked for tunge og tekniske IT-nyheter på norsk, man skriver om slike ting som du stort sett kan kjøpe på Elkjøp eller er tekniske selvfølgeligheter. Finnes det noen tyngre og åpne kommersielle IT-nettsteder i Norge? CW har jo endel mer fra bransjen, digi er vel noe midt i mellom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I stedet for å sippe her bør du kanskje rette en saklig mail til redaktøren?

Tipper han kan gi de skikkelige svar i motsetning til mass whining her, hvor du ikke oppnår noe som helst.

Ja, vi må for all del la være å ytre oss på et forum :wallbash:

Kanskje han har sendt mail, for alt du vet? Går an å gjøre begge deler vettu.

 

jeg får nesten INGEN reklame jeg, har ikke noe av den gule dritten, men jeg liker ikke kvaliteten på artiklene..

Er jo fordi de har tatt vekk kampanjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...