Gå til innhold

Håndball-EM for menn!


Anbefalte innlegg

Laget har psyke som hamstere. At de ikke har lært ennå er for meg en jævla gåte. Helvette så irriterende, også så mye jeg unner Ege suksess. Fitte

Ege unner jeg virkelig suksess, ja. Eneste spilleren som gang på gang leverer, rett og slett en fantastisk person. Resten av laget kan ta seg en bolle, de er oppskrytt til de grader. Uten Ege de siste årene hadde det nok ikke blitt sluttspill en gang (selv om Erevik er en god nr. 2). Jævlig irriterende at hele laget gang på gang må skuffe Ege, når han står samlet og leverer solide kamper på rad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg faktisk mistet tellingen på hvor mange ganger norge har rotet bort seieren helt på slutten av en kamp! Vi verken fortjener eller er gode nok til å komme til noen semifinale når dette skjer gang på gang! Kanskje treneren burde vurderes, uten at jeg tror det vil hjelpe noe. Men noen må jo ta ansvaret for at spillerne aldri klarer å bli bedere mentalt, og kan jo ikke bare bytte hele laget heller!

Lenke til kommentar
Sa aldri at det var et triks, bare en elendig straffe.

 

 

Er så forbanna på at Tvedten skulle ta noe trickskudd på den siste straffen der, fyfaen!

 

 

Kristian Kjelling er grunnen til vi greier å spille så bra vi gjør. Det eneste negative med han er at han alltid blir for gira når han først skårer ett mål.

Lenke til kommentar
Nei, Mamelund kan du faen meg få gratis av meg. Duger ikke et sekund offensivt, og driter seg ut gang på gang defensivt. Sånn har det vært hele mesterskapet, og han får fornyet tillit hele tiden. Skjønner ingenting.

Nå vet jeg hvordan Liverpool-supporterne har det når Lucas gang på gang får starte en kamp. :p

Lenke til kommentar
Få Kjelling til helvette ut eller benk han for en omgang ihvertfall å få innpå Strand. Treffprosenten til Kjelling under EM ligger vel på 20%. Han er en stor grunn til at vi tapte idag.

Kjelling er viktig SELV om han skyter alt for mye. Hadde vell 54% (?) treff i dag, noe som jeg syns eg for dårlig. Danmark var utrolig flinke til å stoppe Strand fra å komme til skudd, og derfor var det ikke riktig å bruke Stand mye i dag.

 

De som kritiserer Mamelund er jeg helt enig med! Driter seg ut gang på gang! Utrolig at han får spille tid! Rota vekk poeng mot Kroatia og har spilt dårlig de andre kampene.

Lenke til kommentar

Tja, la oss nå ikke begynne å grine over tapt igjen mot slutten. Hadde vi stilt med samme lag og administrasjon som på 2007, hadde det nok aldri blitt en så god kamp. Når vi først er innpå gamle tider; hadde elsket å sett Johnny Jensen i kampen mot Danmark. Tror han hadde gjort det stort i dette mesterskapet - og blitt brukt mye da Vatne røyk ut, men har ingenting å si på Myrhol som Vatnes overtaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...