Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Vikingkylling det virker som dette spillet får en god del mer voksne spillere enn mye annet. Men ja du får nok tidlig de som klager på alt mulig. De er jo overalt. Dessverre.

 

Vi får håpe det. Jeg har gitt opp betaen fullstendig, men kommer til å teste fullversjonen når den kommer. Kanskje ikke på release, men etter en uke eller to når launchproblemene har roet seg ned. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke de spiller MMO til å begynne med :p

Men tror nok TSW vil slite enormt når det lanserer, det er så mye rart med spillet og kvaliteten er skikkelig lav.

Tror det blir et MMO med en liten spesiell gruppe spillere. Føler dem gjorde mye riktig med Age of Conan men har ikke tatt med seg mye av kvaliteten derfra. Jeg husker på lanseringen av Conan at masse barer hadde lanseringsparty norge rundt og når folk demonstrerte spillet på skjermen så gikk folk bananas og kjøpte spillet. Det så utrolig bra ut og det var det.

 

Men dette selger ikke når man ser på spillet, det ser ikke i nærheten av så bra ut som Conan.

 

Hvor mye har du testet spillet egentlig? TSW er så mye bedre enn AoC at det faktiskt er skremmende at noen kan ungå og se det. Vil gå så langt og si at AoC er latterlig dårlig sammenlignet med TSW. Absolutt alt er bedre i TSW. En av grunnene til at jeg var skeptisk til TSW var at det var Funcom som har lagd spillet, pga av AoC. Men alt skepsisen har forsvunnet etter at spillet er testet.

Lenke til kommentar

Tror ikke de spiller MMO til å begynne med :p

Men tror nok TSW vil slite enormt når det lanserer, det er så mye rart med spillet og kvaliteten er skikkelig lav.

Tror det blir et MMO med en liten spesiell gruppe spillere. Føler dem gjorde mye riktig med Age of Conan men har ikke tatt med seg mye av kvaliteten derfra. Jeg husker på lanseringen av Conan at masse barer hadde lanseringsparty norge rundt og når folk demonstrerte spillet på skjermen så gikk folk bananas og kjøpte spillet. Det så utrolig bra ut og det var det.

Men dette selger ikke når man ser på spillet, det ser ikke i nærheten av så bra ut som Conan.

Hvor mye har du testet spillet egentlig? TSW er så mye bedre enn AoC at det faktiskt er skremmende at noen kan ungå og se det. Vil gå så langt og si at AoC er latterlig dårlig sammenlignet med TSW. Absolutt alt er bedre i TSW. En av grunnene til at jeg var skeptisk til TSW var at det var Funcom som har lagd spillet, pga av AoC. Men alt skepsisen har forsvunnet etter at spillet er testet.

 

Hver sin smak sier no jeg.. AoC etter min mening er ett av de beste MMO spillene jeg har spilt. Grafikken og gameplayet var noe vi ikke hadde sett før i et MMO og jeg elsket det.

 

TSW er også et bra spill, med bedre historie/quests og den gode settingen. Men er ikke noe fan av kampsystemet.

Endret av smekk
Lenke til kommentar

Funcom er registrert i Nederland, det har hovedkontor i Oslo hvor mesteparten av management sitter, mens mesteparten av utviklingen foregår i Montreal i Canada, fordi der får de fine statlige stipender / tax reductions som langt overgår hva Norge kan gi - etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Jeg må bare le av hvor sakelig diskusjonen går her i forhold til mmorpg.com, kontrasten er grisestor!

 

@Laohn synes du beskriver godt hvorfor du ikke liker grafikken. Såvidt jeg ser, så misliker du stort sett hvordan charateren din ser ut, både når det kommer til hvordan animasjonene ser ut, customization og mangel på ansiktsuttrykk i cutscenes.

 

Jeg skjønner hva du tenker på, men jeg bryr meg mer om grafikken på omgivelsene*, monstrene og at jeg kan bevege meg 100% av tida og aldri er animation locked. Jeg har spillt AoC (i 18mnd som Bear Shaman) og for meg ser det ut som de har beholdt alle gode gameplay-momenter fra AoC og forkastet de som ikke fungerte bra, f.eks comboer og at du trengte 20 hotkeys.

 

Hvis du f.eks likte raiding i AoC, så kan jeg si at dungeonene ser helt suverene ut. Har spillt igjennom to av dem selv og så en fyr streame fra siste bossen i Hell Raised. Genial bruk av dash, active dodge osv for å plassere seg og bossen der han trengte den. De har virkelig jobbet med å gjøre dungeons engasjerende og morsomme.

 

@mxocosa må si meg enig i mye av det du sier, spes rundt combat, gleder meg til å eksperimentere med builds. ;)

 

@topguy de hadde endel små/store bugs, men de fikset også mye mellom fredagen og lørdagen. Det bærer litt preg av at Funcom har gjort mye mellom de to siste beta-helgene og derfor er noen feil som man ikke helt skjønner at ikke er fikset. Har spillt i closed beta, og de er svært kjappe til å fikse ting i TSW, så tror launchen vil være rimelig bra.

 

*Her synes jeg ting som f.eks Tesselation og SSAO gjør at ting ser veldig ekte ut. Jeg tror det blir vanskelig å gå tilbake til spill uten Tesselation hvor alt ser så åpenbart flatt ut. Tesselation er etter min mening den største oppdateringen av grafikk på pc siden de kom med bump-mapping.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Så lenge du rapporterte inn feilene som ble funnet skal nok de aller fleste fikses til lansering neste uke.

 

Mener det er helt greit at folk ser feil og mangler ved spillet, men det er som du sier, hyggelig om de hadde giddet å rapportere inn noe av dette som feedback til Funcom og ikke bare som grining på diverse forum.

Lenke til kommentar

Noen her inne som har en norsk cabal for templars? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda, da mine gamle wow raidere ser ut til og spre seg blant illumintai og dragons for det meste :) Trenger ikke være norsk heller da jeg kan engelsk bra (bedre enn norsk viss du ser på rettskrivningen min ;))

 

Eller så får jeg gjøre som i andre mmo, barre joine en random cabal i lvling fasen og ta det der ifra, ender som oftest i en bra cabal slik også..

Lenke til kommentar

Etter denne helgen er jeg veldig stoka på release. Jeg har kun fått prøvd første og siste BW, og det jeg ikke helt fikk tak på den første helgen, som animasjoner o.l, føltes mye mer naturlig nå. Jeg tror egentlig ikke de har endret noe særlig på det, men jeg trengte nok bare litt tilvenning. Er utrolig glad jeg pre-ordra første dagen det var mulig, den kommende helgen skal jeg virkelig kose meg!

 

Er også interessert i en Templar cabal om noen har, alltid fint å kunne levle opp med de du skal spille med senere.

Lenke til kommentar

Da er det kommet gode nyheter på TSW forumet om at ALLE som har forhåndsbestilt får spille på Fredag 29 juni. Så nå satser jeg på at serverene er klare for å ta imot folk, så det blir en kanon helg :)

 

"Anyone with a pre-order will be able to get into the game at 16:00 GMT (18:00 CEST, noon EDT, 9am PDT). Players who placed their pre-orders early and anyone with the Grand Master Pack will get access on June 29th even earlier"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...