Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst.

Hadde den wipe-følelsen da jeg gjorde elite Ankh i går. Healeren var subpar og en av DPS-ene (og meg selv) trodde det var normal opp til tredjebossen, så den ene DPS-en hadde da en fin blanding av grønne QL5-7 items.

Healeren derimot, klarte ikke å holde oppe tanken for fem flate øre, og så quitta den eneste gode DPS-en vi hadde (merkelig hvordan folk tror det er nightmare når jeg skriver klart og tydelig "NORMAL ANKH" i LFG-kanalen.), som hadde joina fordi han trodde det var nightmare og heller ikke oppdaga dette før 3. bossen. Etter 10 wipes, stakk healeren, tanken var 10.1, og plukka opp et par venner til å DPSe og heale - kun for å få gjennom oss to scrubs som ikke hadde gjort det før, og som var delvis undergeara for en elite. :p

Lenke til kommentar

Spørsmålet blir om det er så lurt å kutte for mye i TSW med tanke på innhold. Vil de klare å holde på eller få nye kunder hvis det ikke kommer noe særlig mer innhold til TSW? Jeg vil tro Funcom er avhengig av inntekter fra alle sine MMO hvis de skal overleve i mange år til. For så vidt jeg har fått med meg så har de ikke annonsert at de jobber på noen andre titler, og da er det nok viktig å få TSW opp på eller holde det på ett hvis minimums nivå av abonnenter.

Lenke til kommentar

Jeg har liten tru på det, når både star wars, lord of the rings, age of conan, kjente merkevarer feiler så tviler jeg på Lego også, og med dagens motto på enkelte... "det er for barnslig" så er det stemplet for å feile.

 

Var ikke du som sa WoW var for kids? Hva er lego mmo da?

Lenke til kommentar

Jeg har liten tru på det, når både star wars, lord of the rings, age of conan, kjente merkevarer feiler så tviler jeg på Lego også, og med dagens motto på enkelte... "det er for barnslig" så er det stemplet for å feile.

 

Var ikke du som sa WoW var for kids? Hva er lego mmo da?

 

Jeg kommer aldri til og spille Lego mmo, trur nok det blir rettet på den mindre garden ja. Jeg barre nevnte at de er prosjekter de jobber med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...