Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Notes

* 16.9 million Battle.net users

* 10 million D3 copies sold, 1.2 million from annual pass

* Most of the WoW Subscription losses were from the East. Losses are from people playing Diablo 3 and leaving until the new expansion.

 

Egentlig så har de tapt mange av spillere til D3 som er også laget av dem ;p

 

nei men, tenk å ha 9mill betalende kunder, det er fortsatt jævlig sykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Notes

* 16.9 million Battle.net users

* 10 million D3 copies sold, 1.2 million from annual pass

* Most of the WoW Subscription losses were from the East. Losses are from people playing Diablo 3 and leaving until the new expansion.

 

Egentlig så har de tapt mange av spillere til D3 som er også laget av dem ;p

 

nei men, tenk å ha 9mill betalende kunder, det er fortsatt jævlig sykt.

 

Av disse såkalte 9 millioner WoW-kontoer , er jo 5 av dem i Asia vil enn tro. Så et program om Gull-farminga på tv en gang , der jobbet folka på 12 timers-skift med over 20 kontoer hver seg,,

Det er jo da erkelogisk at neste ekspansjon vil handle om Asia , da Blizzard gjerne vil hente mer penger av goldfarmers.

At WoW har et mye mer barnslig klientell enn TSW bør en ikke være rakettforsker for å skjønner , bare se på chatten det,,,

Endret av Fleskelars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger vi enda en "WoW-spillere er babyer og TSW-spillere er voksne tøffinger" diskusjon her egentlig? Nei.

 

Og så det er sagt, chatten i TSW er så idiotisk til tider at jeg skulle ønske jeg kunne slå den helt av, bare fjerne hele chat vinduet. Men det går såklart ikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er jeg ikke enig i. World of Warcraft er et fantastisk spill. Både originalt og med alle expansion packs.

Det samme er The Secret World, men de to er så forskjellige at det er vanskelig å sammenligne.

 

Blir litt som om vi skulle sammenlignet f.eks. Anarchy Online og EverQuest.

 

Trenger vi enda en "WoW-spillere er babyer og TSW-spillere er voksne tøffinger" diskusjon her egentlig? Nei.

 

Og så det er sagt, chatten i TSW er så idiotisk til tider at jeg skulle ønske jeg kunne slå den helt av, bare fjerne hele chat vinduet. Men det går såklart ikke.

Du kan da unsubscribe fra General. Det har jeg gjort, den er tidvis verre enn Barrens-chat. Spesielt på Solomon Island.

Lenke til kommentar

Noen mener tydeligvis det, baby spill pga det grafikk. Nintendo Wii er sikkert for babys også, tydeligvis. (sier dette pga noen har tendens å kalle Wii for babys pga grafikk)

Nei, blir for dumt å kalle noe slikt da det er helt feil.

 

Har selv ikke spilt wow siden Des/januar 2011/12, men kommer garantert til å ta det fram på neste exp.

 

Over til til on-topic!

Hmm, vært lite TSW prat de siste ukene, skjer?

Lenke til kommentar

Forskjellige mmos treffer forskjellige målgrupper, så enkel er den konklusjonen...

Jeg har aldri og kommer aldri til å spille wow, alt jeg har sett og hørt av wow så er det ingenting som får meg engasjert..

TSW traff meg fra første trailer for 4?år siden.

 

- Hvor mange slots har dere i inventory? trodde 100 var nok jeg men, skal man være litt allsidig med talismaner og våpen så må man jo ha fryktelig mange slots...

- Hva gjør en god DPS for dungeons? Har stresset meg gjennom dungeons som healer til nå, men må sette meg opp en DPS også...

- Egypt : Demolition Man : Kjent buggs? Hver bidige gang så blir en av de vennlige krigerne sur på meg og skyter meg med shotgun, kan ikke stikke, og kan ikke drepe vennlige...

Lenke til kommentar

WoW traff meg også, spillt det i 6 år fra release. Men synes alikevell TSW er mye mye bedre.

 

Jeg har 170 slots og det ser ut til og være det jeg trenger, har tank,healer, dps og pvp gear.

 

Det er noen builds her tswguides.com går du for den AR shotgun builden som er der får du meget god dps ;)

 

Ikke som jeg vet om, hadde selv ikke problemer der.

Lenke til kommentar

- Hvor mange slots har dere i inventory? trodde 100 var nok jeg men, skal man være litt allsidig med talismaner og våpen så må man jo ha fryktelig mange slots...

- Hva gjør en god DPS for dungeons? Har stresset meg gjennom dungeons som healer til nå, men må sette meg opp en DPS også...

- Egypt : Demolition Man : Kjent buggs? Hver bidige gang så blir en av de vennlige krigerne sur på meg og skyter meg med shotgun, kan ikke stikke, og kan ikke drepe vennlige...

Max er 200 slots

 

En grei DPS (nok for nightmares) klarer i overkant av 1000 DPS, det holder for alle nåværende encounters. De som har bra gear klarer 2500 - 3000 DPS med visse builds. Som du kanskje vet så er alle de siste bossene bortsett fra den i HF , DPS checks.

 

Selger alt som er base / imperfect, og toolkits under QL10.

Weapon toolkits som er under QL10 kan være verdt å ta vare på. Mange som er setter nye skins for mange av de trauste nightmare drops eller ganske kjipe custom bullion våpen.

 

Se http://tempest-at-tr...pons&gid=201507

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...