Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Fælt så vanskelig det skulle være å finne gruppe til elites da. Alt jeg finner er nightmare. Kanskje jeg burde begynne å tenke på å skaffe tank-gear i stedet for DPS.

 

Jeg regner med at du står i Argatha og har joina looking for group chatten ?

 

Der går chatten så fort at det ser ut som rulleteksten på en film i fast forward.

Og det er mange som er ute etter dps.

Men Tank og healer er nok mer etterspurt ja :-)

 

Veldig varierende kvalitet på gruppene du finner der da.

Stort sett ok, men dukker ofte opp en sutrekopp som mener bestemt at tanken og healeren skal ha purple gear i en elite instance. De har åpenbart bare lyst til å surfe gjennom uten wipe uansett hvor fjerne ting de finner på å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har prøvd både Agartha og de lokale sonene.

 

Har en copypasta message jeg slenger ut hvert tredje minutt, men det hjelper jo ikke. Og eneste muligheten å huke tak i folk i cabalen er via Mumble, og de svarer ikke på chat og micen min er ødelagt. Woop. :p

 

Har du testa LF toolen som er laget også? Over 5500 brukere av den også.

Lenke til kommentar

Funcom skal ha 146kroner for å flytte en spiller til en annen dimensjon..... :confused:

Overraskende og litt skuffende akkurat det der...

 

Jeg startet i Arkadia, men ser at de fleste jeg har som venner og guildet sitter på Huldra...

Arkadia er også rimelig dødt...

Har prøvd å få til grupper til Ankh og HellFalen men det finnes ikke folk som ser etter gruppe...

 

Eller er det faktisk sånn at Huldra osv ser det som skrives i chat i Arkadia?

For det føles ikke slik, det er jo helt dødt...

 

Men 20 euro da... :hm: Jeg vil flytte...

Lenke til kommentar

Gjor den Hell/Inferno Dungeonen igår for første gang, og ble veldig imponert på hvordan den så ut! Og siste sjefen var knall!

 

Har laget noen Let's Play av The Secret World i det siste, det som er intressert kan jo titte :) Det første 3 er ikke i HD, men de 3 siste er.

Endret av Grizzler
Lenke til kommentar

http://e24.no/boers-...illene/20268154

 

Står respekt av at Funcom spiller med såpass åpne kort som de gjør, og det virker som de endelig har skjønt at de bør droppe de enorme MMO prosjektene sine som feiler gang på gang.

 

Spennende å se hva dette betyr for fremtiden til TSW og norsk spillindustri generelt.

 

De har vel ikke noe valg angående det da det er et aksjeselskap og de plikter å opplyse om fremtidsplaner o.s.v. til aksjonærene.

 

170 mister jobben, Funcom har bare solgt 200k eksemplarer av TSW. Man kan anta at rundt 40% av spillerne går over til abonnement. Det vil si at TSW har lusne 80000 abonnementer. Det er utrolig dårlig for et MMO.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Vil ikke akuratt si de feiler gang på gang, TSW er et enormt bra spill, andre mmo er milevis unda i kvalitet. At det har vore meget dårlige på reklamesiden er en annen ting.. Kun fått 200 000 til og kjøpe spillet. Kan ikke gå tilbake til midelmådige mmoer som rift, wow, aoc, lotro ol etter og ha spillt dette spillet jaffal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...