Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Har forresten skrevet en Kotf guide, lei av alle som går alchbones --> ep på kotf og som jungler og ikke utnytter push potensialet hans.

 

http://www.heroesofnewerth.com/heroesguide_view.php?gid=23966

 

Hvis det er noe dere synes er feil ved guiden, send gjerne en PM og forklar ettersom all kritikk er god kritikk ).

 

virker som en bra guide, men savner selv carrykeeper stats - regensheild - elder - shrunk - rifts :tease:

 

uansett, har spillt reverant noen runder nå og han er definitivt ikke Op, men han har potensiale noe som burde være obligatorisk for alle heroer (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forresten skrevet en Kotf guide, lei av alle som går alchbones --> ep på kotf og som jungler og ikke utnytter push potensialet hans.

 

http://www.heroesofnewerth.com/heroesguide_view.php?gid=23966

 

Hvis det er noe dere synes er feil ved guiden, send gjerne en PM og forklar ettersom all kritikk er god kritikk ).

 

virker som en bra guide, men savner selv carrykeeper stats - regensheild - elder - shrunk - rifts :tease:

 

uansett, har spillt reverant noen runder nå og han er definitivt ikke Op, men han har potensiale noe som burde være obligatorisk for alle heroer (:

 

 

Funker imo bare på gamle kotf. Gå midline - tisse på alle, 12min mock.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Folkets mening om dagens forandring?

 

Litt usikker på hva jeg skal si. Har ingen Erfaring med LoL, men slik jeg forstår det så har S2 gått over til samme modellen. Tok jo toppen av kaka at jeg tapte første gamet, fordi en sa han kom fra lol, og syntes hon var vankselig, haha.

 

Det er strengt talt ikke så farlig for meg å ikke kunne spille de nye heltenene med en gang. De må jo tjene penger. Men er slitsomt at de forandrer på utseende hele tiden. Føles ut som Facebook. Og så er det godt at vi ikke kan møte freeaccountene i MM, hvis vi ikke ønsker det da.

Lenke til kommentar

At spillet har blitt gratis er vel greit nok det. Det jeg ikke liker er at man kan kjøpe til seg heroes før de kommer ut. De burde enten være i sbt, eller sluppet ut. Syntes ikke man skal kunne ha noen heroes før andre.

 

Det virker dessuten som om stats har sluttet å virke, igjen. $2 doing work.

Det jeg liker mest er at man kan fjerne markeringen rundt hver enkelt hero, slik at de ikke lyser opp som i lol.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Early Acces (hvordan skriver man egentlig det ordet?) i det hele tatt. I hovedsak på grunn av at S2 bryter så mange prinsipper og lovnader som de har holdt før.

 

I tillegg synes jeg det var feil å gjør dette såpass raskt uten å nevne noen ting på forhånd. Virker som om de var redde for "rage" og ikke turte noe annet enn å snikinnføre F2P.

 

Men, bortsett fra det er jeg fornøyd, enn så lenge. Lurer litt på hvordan det blir når basic-account folk begynner å bli verified, men så lenge man styrer unna AP burde det gå relativt smertefritt.

 

edit: Axl, du kan skru på en sånn knapp sånn at du kun kommer med "verified" folk.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det har vært en del tåpelige helter som har kommet ut i det siste, men alle har noen unike abilities.

 

Silo har tree grapple, martyr har veldig mye rart, parasite har infect creep, ra har abilities som tar HP istedenfor mana, monkey king har veldig mange abilities som går på posisjonering og drunken master har systemet med å drikke for å bli sterkere.

 

Problemet er vel heller at de nye heltene som blir introdusert er særlig balanserte. Silo og Myrmidon var helt ekstremt OP når de ble innført, mens resten var relativt dårlige.

Lenke til kommentar

Tror det nye systemet kan få både positive og negative ringvirkninger i HoN-communityet. For oss som er verified, så er vel det største problemet (hvertfall etter de klagene jeg har sett), early access-systemet. Må ærlig innrømme at jeg ikke er noen fan av systemet selv, men så lenge ikke alle nye heroes får en early access-periode før release, så kan jeg leve med det. Hvis en av de nye heroene viser seg til å være overpowered, så spiller man like gjerne SD (og håper hardt på at ingen får heroen) eller BP.

 

Det største problemet jeg ser derimot, er nettopp for de nye spillerene. Til dags dato er det 2 (2,5) supportheroes i poolen deres, Martyr og Plague Rider (Engi kan vel spilles som support til nød), som ikke akkurat kommer til å fostre god taktikk blant nye spillere. Usikker på hvor godt spillere uten alle heroene blir mottatt når de møter verified-gamers.

 

 

Personlig så er jeg mest sur på at S2 har fjernet random-gull i AP, og at Devo-Rot ikke funker på folk i invis (har bare hørt andre si det), som begge gagner gameplayet, imo.

Lenke til kommentar

Nja, liker å spille flere forskjellige typer heroes, men allikevel ha et greit team med heroes. AR gir så godt som aldri dette, selv om game moden er morsomt å spille fra tid til annen.

 

Siden ingen hero i HoN er ubrukelig, så kan de 1-2 første på hvert lag randome uten at det har enormt mye å si for laget. Kort sagt motiverer det folk til å spille alle heroesene, ikke bare de samme, "trygge" heroesene hvert game.

 

Jeg har vendt med til randomgull siden DotA, som sannsynligvis også har mye å si for hvorfor det føles som en naturlig del av spillet for meg.

Lenke til kommentar

Den eneste heroen som er nærmest ubrukelig(ikk helt, men det er ikke langt ifra) er Engineer. Tidenes dårligste attack animation, helvetes lav base dmg, og abilitsene er rimelige dårlige. Ultien kan skape litt stress og problemer, men bortsett fra det er det skralt.

 

Prøvd meg på litt magebane i det siste. Morsom Hero :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Engineer var godlike i lange periode og ble tuna ned og eksperimentert med så mye at folk ikke spilte han lenger. Liker han enda, men han er en teamfight hero og burde ikke prøve seg på noe solo. Største problemet er at nå for tia går folk for mines og går rundt uten mana hele tiden og kan ikke hjelpe til når det skjer noe.

Lenke til kommentar

Turret med stackable orbs var så overpowered at det nesten var komisk.

 

Dagens Engineer er misforstått blant de som går mines først. Skal enormt mye til for å gå rundt og plassere mines, samtidig som man prøver å gå opp i levels + hjelpe lanes. Usikker på om jeg synes mines fortjener sin plass blant skillsa til Engi. Burde heller fått en skill som enten gjorde han til fullbyrdig support (vanskelig pga mana pool atm) eller mer carry/initiation-potensial.

 

Torturer er vel en hero som kan fylle samme oppgaven som Engi atm, bare bedre (+ mye bedre lategame-scaling).

Endret av Razoroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...