Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Heroes of Newerth er et fantastisk spill laget av S2Games (skaperne av Savage 1 og 2) og er kraftig basert på DotA (Defence of the Ancients) som var en mod til Warcraft 3. Det er mer eller mindre en spirituell oppfølger.

 

Dette er ikke ment som en plass for å skaffe betakeys på, det har vi allerede en tråd til, men det er ment for diskusjon om forskjellige helter, taktikker, items, spillet i seg selv, nyheter, osv. Man kan også utveksle nicknames om man vil legge hverandre til på vennelista og spille med hverandre.

 

 

 

Så, hvilke helter liker dere å spille best?

 

 

 

linker:

www.heroesofnewerth.com (mye god info om heltene og items, dog ikke alt som er helt ferdig)

www.gamereplays.org/heroesofnewerth/ (mye god info om heltene og gode strategier til å lære seg dem)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ganske ny i HoN, Spilte en del siste uken. Begynner å komme inni heroesene no, men ikke helt hva man skal kjøpe og når.

 

Liker best å spille Succubus, deadwood, predator og Valkyrie, ganske enkle og spille føler jeg. Hvis noen vil spille så bare add meg, har skype og ventrilo, skaffer alt av voip programmer hvis dere har noe annet, er keen på å booste rating me litt samspill ;)

 

 

nick: Sl4kt Psr 1420 ca (ganske ny)

Lenke til kommentar
Demented shaman er en personlig favoritt.

Men kan noen her forklare meg hva som er meningen med tokenen som dropper fra "King Kong"?

Kongor heter han :p

 

Når den som har tokenen dør, blir han levd opp med full HP og mana.

Ah okey, det har ikke noen annen funksjon? trodda man kunne ta med tokenen noe sted og dermed vinne jeg:f

Lenke til kommentar

Søren er helt hekta på dette spillet. Mine personlige favoritter er pebbles og chronos. Har spillt hon i ca 2 uker tror jeg :hmm: . Siste spill for ca 10 min siden, var jeg chronos med 2 doombringers = 500dmg(det var instant respawn). Uff jeg eide alle med min boble. De sa på slutten når vi døde, chronos you played well = me. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vycan: Tja, er litt varierende modenhet på spillerne ja, men det vil det nok være i de fleste slike spill. Selv opplever jeg mindre tull på europeiske servere enn amerikanske. Har også etterhvert fått et par ok folk på vennelista som jeg foretrekker å spille med.

 

Om noen vil legge meg til for å spille så heter jeg Pivotal der også. Er ikke akkurat spesielt flink enda, men lærer stadig :p

 

Ellers, en morro ting som skjedde sist runde jeg spilte. Det var 3vs3 og begge mine to teammates disconnected tidlig i spillet. Jeg spurte om en remake som er den sportslige tingen å gjøre, men de på det andre laget var idioter. Jeg spilte Thunderbringer og fant ut at faen heller, skal faenmeg vise dem :p Jeg tapte greit nok, men fikk inn 10 kills mot 8 deaths på dem og var mye høyere level osv. De vant kanskje men ikke så enkelt :p Forresten utrolig tilfredstillende å drepe folk fra andre siden av kartet med Thunderbringer :)

Lenke til kommentar

tror dette egentlig holder hjemme på den norske Hon siden:

www.hon-norge.net

 

Veldig mystisk at folk bare stikker derifra hele tiden etter de har fått seg beta keys...

:confused:

 

Så ta en titt der vist dere spiller hon, står mange norske strategi guider der og et godt community.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...