Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en herlig losingstreak gående nå. Regner med jeg er nede på 1300 rating med litt flaks i løpet av dagen. :p

 

Gud som jeg hater å møte prefixed når jeg velger solo matchmaking.

Har jo som regel ikke sjans i helvete med annet jeg havner på lag med 2 som ofte spiller bra sammen.

Skjer alt for ofte at jeg havner mot prefixed.

 

Skulle ønsket de hadde egen matchmaking for teams og solo. Så lei av å bli slaktet. :(

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Vet ikke hva dere spiller, men for min del virker det umulig å vinne et 3v3 game i MM for tida. Bare taper og taper og taper.

Ikke nøvendigvis fordi jeg spiller skikkelig ræva, men fordi det alltid er noen som feeder, afk, eller noe annet piss.

Legg til meg da, hadde vært morro å spille med noen Norske, heter Giple ingame. 1660mmr atm. :)
Lenke til kommentar

Vet ikke hva dere spiller, men for min del virker det umulig å vinne et 3v3 game i MM for tida. Bare taper og taper og taper.

Ikke nøvendigvis fordi jeg spiller skikkelig ræva, men fordi det alltid er noen som feeder, afk, eller noe annet piss.

Legg til meg da, hadde vært morro å spille med noen Norske, heter Giple ingame. 1660mmr atm. :)

1660MMR? Sorry altså, men den scoren er ikke bra nok. Når du har 1300 sånn som meg, ja da kan vi snakkes. :rofl::tease:

 

Men ja, sånn seriøst, scoren min er det, men er du fortsatt interessert så kan jeg jo legge deg til neste gang jeg er på.

Til mitt forsvar så reflekterer ikke akkurat MMRen min resten av statsa, som jeg syns er ok alt tatt i betraktning. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...