Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Liker den nye shoppen jeg. Tok meg ett game og tilpasse meg. Eneste jeg stussa over var på tempest. På recomended så var det et bilde av BS med tilhørende tekst: too bad its me blacksmith :)

 

 

 

Noen som har sett smygers hon digest filmene på youtube?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den er temmelig ubrukelig når ting skal skje raskt, den dekker nesten hele skjermen og atpåtil kan man ikke gjøre noe raskt ved siden av, man må trykke escape eller på shoppen for å komme ut av den. cg_usenewshop2 false gjør underverker, men det blir noe rart med recommended (eventuellt så er recommended helt på trynet, striders på hb, bare røde boots på flint osv).

Lenke til kommentar

Er så jævli bra, vi får dc, andre laget vil så klart ikke ha rmk, spesielt han ene som er veldig på hvorfor også dreper jeg han i lane også plutselig kommer rmk voten opp fra han :new_woot:

 

Enda bedre, vår flint disconnecter og de nekter å remake, særlig scouten deres var en skikkelig bitch og snakket om at han skulle knuse oss. For å så steamrolle de som bare det 4v5 <3

Lenke til kommentar

Spilte Flint Beastwood for første gang i dag, og gjorde det latterlig bra mtp det.

 

At han er så enkel og noob friendly, men likevel så effektiv er utrolig teit. Grei survivability siden han alltid er langt bak og har slow, god til å pushe tårn, lett å farme med, høy damage output (både burst og autoattack senere) og spells som man nesten ikke kan bomme med.

 

Skjønner nå hvorfor han blir så mye spilt. Maken til noob hero skal man lete lenge etter

Lenke til kommentar

hon-norge.net har blitt pusset opp litt. Etter at det gamle nettstedet sakte døde ut håper jeg at de fleste i denne tråden tar seg en tur til hon-norge.net (eller hon.no) for å hjelpe til med å bygge opp et mer dedikert norskt HoN community.

 

Syns hvertfall Admin of Doom kan ta seg turen tilbake, stakk av og kom tilbake til HoN uten å komme tilbake til hon-norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...