Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at du må lære deg å ta høyde for unødvendige ting som BKB/Shrunken Head og Shadow Blade/Assassin's Shroud/Genjuro og hanske med denial av creeps, så er det litt verre. Men ikke mye.

 

Men så startet jeg med HoN, så Dota 2 og til slutt LoL da, så jeg er kanskje ikke den rette til å snakke om læringskurven.

 

Jeg syns alle 3 spillene har sine styrker og svakheter og personlig foretrekker jeg LoL. Men det er på ingen måte milevis foran de to andre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei, er det noen her som fortsatt spiller aktivt HoN? Spiller en del, og hadde vært gøy med noen scrims og slikt. Slik det er i dag spiller jeg mye med en kammerat som er 1950ish mmr, selv er jeg mellom 1750 og 1800. Men det er ikke noen store samlesteder for norske spillere, og det er jo en del happenings. Er også mer gøy å spille med andre, da random gamers i hon er ganske så ufordragelige til tider...

-Konjakk

Lenke til kommentar

da random gamers i hon er ganske så ufordragelige til tider...

-Konjakk

hehe... det er helt sykt hvor ille dette er... altså du kan egentlig si hva som helst uten å få ban, ban systemet funker jo ikke... folk går afk, Warder i well og slike ting, uttaler seg rasistisk....ingen får bans... men igjen så ville det kanskje ført til at de måtte banne 90 % av alle folka som er igjen nå? :p

Lenke til kommentar

Beklager, men om dere er stuck i en rating, så fortjener dere å være der. Da gjør dere ikke nok for å vinne.

mye mulig, men instapick carry heroes er utenfor egne hender å gjøre noe med...afk/feeders og leavers...og folk som tror de er skikkelig gode når de har 1,2 i kd vs en som har 1.0 og krever fult herredømme over hele laget.

*kremt...er ufattelig gøy å feede når man får slike selvgode solo/noteamplay spillere som tror de er kongen av matchen.

 

andre ting som er typisk er no-remake når ditt lag mister en spiller, men når det skjer motstanderne så er det alltid remake :D...

 

halvparten av games played er bare tilfeldigheter...win/loss

Lenke til kommentar

Statistisk sett vil motstanderens lag ha like mange idioter og smurfs som ditt eget lag (om vi antar at både du og de fleste du møter spiller solo), så over tid er den utgjørende faktoren deg. Hvis du er bedre enn din MMR vil du ha en tendens til å krype oppover, og hvis ikke vil du holde deg stabil/synke.

 

ELO fungerer i sjakk, MMR fungerer i HoN.

Lenke til kommentar

Enkelte ganger virker det som spillet faktisk er imot det. Alle jeg spiller med sier jeg er en 1650-1700-spiller, men det hjelper faktisk jævla lite når folk på laget ditt spiller som de er 1300. I tillegg er jeg en support-player i bunn og grunn, men å supporte folk på det bracketet det er er faktisk noe av det mest håpløse man kan være borti. Fort å måtte supporte noen som har KUN spilt carrys i sin karriere og har en snitt-GPM på 230. Da vet du at de ikke er gode. I tillegg har de ikke snøring på last hits. Var etter jeg fant ut at om jeg gikk carry på low 1500 at ratingen min ville gå opp. Folk på 1500-bracket er helt seriøst det verste i verden. Det er sjelden man finner teamplayers. Tro meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...